וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית כסף לבן שני בפסטיבל ניו יורק

אמילי גרינצווייג

13.4.2011 / 14:19

הסרט "תיכון ההזדמנות האחרונה" ששודר במסגרת התכנית "עובדה" זכה בפרס. שני אף הוזמן להעניק פרס לרשת CNN על משדר מיוחד מאפגניסטן

סרטו של בן שני "תיכון ההזדמנות האחרונה" זכה אמש במדליית כסף בפסטיבל ניו יורק, בקטגוריית הדוקומנטרי. כמו כן, נבחר בן שני להגיש בטקס את הפרס היוקרתי לרשת CNN על משדר מיוחד מאפגניסטן.

חבר השופטים הורכב מ-150 אלקטורים, רובם אנשי התעשייה האמריקאית וכן נציגי בריטניה, אוסטרליה,הודו, גרמניה איטליה ועוד. הנציג הישראלי בקרב השופטים היה המפיק אלעד קופרמן.

הסרט, ששודר במסגרת "עובדה", מספר על תיכון ברנקו וייס רמלה, אליו מגיעים בני נוער על סף נשירה ממערכת החינוך אשר בעזרת צוות מורים חדור מוטיבציה, ומנהל בית הספר חילי טרופר, מצליחים להגיש -90% מהתלמידים לבחינות הבגרות. את הסרט ערך אייל גונן וביים בן שני.

המקום הראשון בקטגוריה הוענק לסרט EL PERRO Y EL GATO: From Here to There מבית HBO. הסרט נבחר מבין חמישה סרטים שהגיעו לשלב הסופי בקטגוריה.

פסטיבל ניו יורק מתקיים זו השנה ה-54 ובו נציגים של יותר מ-35 מדינות, המתמודדים בקטגוריות שונות של עשייה טלוויזיונית בחדשות, בבידור, בספורט, בתוכניות מדע וטבע ובתחום הדוקומנטרי הפסטיבל התקיים השנה במלון הילטון לאס וגאס תחת תערוכת NAB, תערוכת התוכן והמדיה הגדולה בעולם שבחרה לארח את הפסטיבל בפעם הראשונה השנה. במסגרת הפסטיבל התחרות בין היתר, "דקסטר","תכנית הראיונות של לארי קינג", "הפמליה" ו"אימפריית הפשע".



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully