וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוח הקיץ של ערוץ 10 הושק בהשקעה של 160 מיליון שקל

אמילי גרינצווייג

13.4.2011 / 14:37

הערוץ מצהיר על כוונה להתמודד מול ערוץ 2 בכל ימות השבוע. התכנית wipeout שובצה לשידור ביום שישי, ערב שידור של זכיינית ערוץ 2 קשת

לוח הקיץ של ערוץ 10 יעלה לאוויר בשבוע השלישי של חודש מאי בהשקעה של כ-160 מיליון שקלים. מדובר בגידול של עשרות אחוזים מהשקעה בשנה החולפת. בערוץ מצהירים על כוונה להגיע לנתח צפייה של 35% בפריים טיים, זאת כהמשך למגמת הצמיחה ברייטינג ברבעון הקודם, בו הושג גם נתח צפייה של 25%.

הערוץ יתמודד בלוח החדש מול ערוץ 2 גם בימי השידור של קשת. כך למשל שובצה התכנית wipeout , בהגשת טל ברמן ואביעד קיסוס, ביום שישי, יום שידור של קשת. לאחריה תשודר תכנית הסאטירה של רוע בר נתן "מה נסגר". ביום שבת ישדר הערוץ את השעשועון "לעוף על המיליון" ולאחריו "בנות הזהב" הגרסה הישראלית לסיטקום האמריקאי, בה ישחקו מיקי קם, רבקה מיכאלי, תיקי דיין וחנה לסלאו.

תכנית הבידור החדשה של ערוץ 10 "נבחרת ישראל" תשודר בימי שלישי וברביעי תשודר עונה חדשה של "בטבעת זו", הסדרה הדוקומנטרית של גלית גוטמן. בפריים שני שיבץ הערוץ את "דרך המשי" סדרה תיעודית בת חמישה פרקים של גידי גוב וישראל אהרוני, המהווה תיעוד מסעם של השנים בדרך המשי מסין לאיטליה. בימים ראשון, שני וחמישי לא ישתנה השיבוץ ו"הישרדות" ו"טריני וסוזאנה עושות את ישראל" יוסיפו להיות משודרות כמו גם "פנים אמיתיות" עם אמנון לוי.

תוכניות מרכזיות נוספות שיכללו בלוח החדש הן "משחק החתונה" שיגישו טל ברמן ואביעד קיסוס, בו זוגות לפני חתונתם יבצעו משימות על מנת לזכות בכיסוי הוצאות החתונה וכן תוכנית הריאליטי "הדור הבא" בהפקת אבוט רייף המאירי, הנעשית בשיתוף פעולה עם וואלה! שצפויה לעלות בחודש יוני.

בערוץ 10 מציינים צמצום עקבי של ההפסדים ועמידה במחויבויות הרגולטוריות לשנת 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully