וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: תמר איש שלום תגיש את חדשות 10 פעם בשבוע

אמילי גרינצווייג

13.4.2011 / 16:57

יעקב אילון יגיש את המהדורה בגפו ארבעה ימים בשבוע. ראודור בנזימן: ""תמר איש-שלום מגלמת יכולות עיתונאיות והגשה מקצועית מהדרגה הגבוהה ביותר, כפי שראוי לחדשות 10"

תמר איש-שלום תצטרף בקיץ להגשת מהדורה המרכזית של חדשות 10, במקומה של מיקי חיימוביץ'. איש-שלום תצטרף לחדשות 10 והחל מחודש יוני תגיש את המהדורה המרכזית פעם בשבוע ויעקב אילון יגיש את המהדורה בארבעת הימים הנותרים, במתכונת דומה להגשת המהדורה של חדשות 2. בהודעת חדשות 10 נכתב כי איש שלום תיטול חלק משמעותי בעשייה העיתונאית של חברת החדשות.

מנכ"ל חדשות 10 ראודור בנזימן בירך על חזרתה של איש שלום לחברת החדשות של הערוץ ואמר: "תמר איש-שלום מגלמת יכולות עיתונאיות והגשה מקצועית מהדרגה הגבוהה ביותר, כפי שראוי לחדשות 10. תמר גדלה בערוץ 10, והיא חלק מהדי.אן.איי שלנו, שמתבטא בעיתונות מעודכנת ומחוברת לעולמם של הצופים, ומאידך לא שוכחת את תפקידה הקלאסי ככלב השמירה של הדמוקרטיה כפי שאפשר להיווכח מהתחקירים האחרונים שפרסמנו".

מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי מסר: "חזרתה של תמר לחברת החדשות היא חלק מתהליך ההתעצמות והצמיחה שחווים הערוץ וחברת החדשות בשנה האחרונה". ורשבסקי התייחס היום בארוע לעובדי ערוץ 10 למעבר הצפוי של חדשות 10 לאבו גוש ואמר: "בימים אלה אנחנו מסיימים את תוכניות המעבר של חברת החדשות לאבו גוש. מבחינתנו זה לא פשוט. הסינרגיה בין חברת החדשות לערוץ מסייעת לערוץ רבות. המעבר עולה ממון רב, וגורם אי נוחות רבה לעובדים, אך זהו החוק, ואנו נעמוד בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully