וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה כתבים חדשים יקלטו בקול ישראל

אמילי גרינצווייג

14.4.2011 / 14:58

דקלה אהרון תסקר את אזור ירושלים וכן ימונו כתב כלכלי וכתב שיסקר את אזור הצפון. מינוי השלושה התעכב בשל סרובו של יו"ר רשות השידור לקלוט כתבים חדשים

הנהלת רשות השידור אישרה קליטתם של שלושה כתבים חדשים לרשת ב', בין הכתבים החדשים שיקלטו, לאחר תהליך מיון: דקלה אהרון שתשמש כתבת מוניציפאלית בירושלים. אהרון היא בוגרת בית הספר לתקשורת כותרת ובעלת שני תיארים ראשונים. כן יקלטו כתב כלכלי וכתב שיסקר את אזור הצפון, לאחר חודשים רבים בהם לא אוישו תחומי סיקור אלו. הליך קליטתם של הכתבים יחל בימים הקרובים והם צפויים להתחיל בתפקידם בחודש מאי.

תחומי הסיקור לא אוישו תקופה ארוכה בעקבות סרובו של יושב ראש הרשות אמיר גילת, לקלוט כתבים חדשים. לאחרונה נקלטו ברשות השידור כתבי החדשות המקומיות, ובכך מילאו את מכסת העובדים הנקלטים. הנהלת רשות השידור זימנה לפני כחודש את כתבי החדשות המקומיות שנקלטו בחטיבת החדשות של ערוץ 1 לשימוע לפני פיטורין, אולם עד כה לא פוטר אף עובד. למרות זאת החליט אמש יו"ר הרשות, גילת, לאשר את קליטתם של שלושת הכתבים החדשים.

מרשות השידור נמסר בתגובה : "שלושת הכתבים החדשים שנבחרו על פי הנהלים ועמדו בדרישות הקבלה ובמבחני המיון יתקבלו לעבודה בימים הקרובים וזאת באישור המנכ"ל וברכתו ויו"ר הרשות. באשר לעובדי החדשות המקומיות, החל הליך של שימוע לעובדים שצפוי להסתיים אחרי החג".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully