וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרו הדירקטורים בחדשות 2 ו-10

אמילי גרינצווייג

14.4.2011 / 16:57

ועדת הטלוויזיה של הרשות השניה הודיעה היום על שבעה הדירקטורים שבחרה בהם, יו"ר חדשות 2 יהודה לנקרי, וחבר הכנסת לשעבר אהוד רצאבי

וועדת הטלוויזיה המורחבת של הרשות השניה בחרה את שבעת המועמדים אשר ישמשו כדירקטורים בחברות החדשות. בישיבה שקיימה היום הוועדה, בראשותו של יעקב שחם, נבחרו שלוש נשים: אל"מ במיל' עדי ברשדסקי, אשר היתה לאישה הראשונה שמונתה לנספחת צה"ל במדינה זרה, עו"ד רחל דון יחיא - המשמשת כחברת דירקטוריון בחברת החשמל ועו"ד תמר האוזנר-רווה, בכירה לשעבר בפרקליטות המדינה וחברה לשעבר במליאת רשות השידור. כן נבחרו ארבעה גברים: ד"ר יהודה לנקרי, המכהן כיו"ר דירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 2, אל"מ במיל' איתמר צ'יזיק – מנכ"ל מכבי חיפה, רו"ח אהוד רצאבי, לשעבר ח"כ מטעם מפלגת שינוי ויורם שכטר – קבלן ואיש עסקים ירושלמי.

השבעה נבחרו מתוך רשימה של 11 מועמדים סופיים אשר עברו את האישור המשפטי בהם נכללו גם חבר דירקטוריון חדשות 2 המכהן, פרופ' דב גולדברגר, הפרסומאי רמי סדן ותא"ל במיל' רות ירון. בתחילת הדרך הגישו כ-120 אישים מעולם התקשורת, העסקים, המשפט והאקדמיה את מועמדותם לתפקיד.

ההחלטה תובא לאישור מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו בישיבתה הקרובה ולאחריה יקבע באיזו חברת חדשות ישובצו הדירקטורים.

לדברי יו"ר הוועדה, יעקב שחם, "הבחירה היא מצוינת. לנבחרים תהיה התחייבות אחת והיא האינטרס הציבורי. בימים הקרובים אכנס את הוועדה כדי לקבוע מי מהמועמדים ישולב בערוץ 10 ומי בערוץ 2."

ד"ר אילן אבישר, יו"ר מועצת הרשות השנייה מסר: "אני מברך על סיומו של עוד שלב מכריע בהליך בחירת הדירקטורים ע"י ועדת האיתור של המועצה. הליך זה נוהל באופן שקוף, ענייני ויסודי שבמסגרתו נבחנו מועמדים ראויים רבים, ומתוכם בחרה הוועדה להמליץ למועצה על מועמדים איכותיים אשר ישרתו היטב את האינטרס של הציבור הישראלי ."


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully