וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסקונט השקעות רכשה את החוב של מעריב לבנק הפועלים

אמילי גרינצווייג

20.4.2011 / 12:39

התקדמות בעסקת מעריב: חוב העיתון לבנק עומד על 106 מיליון שקלים, ודנקנר רכש אותו תמורת 42 מיליון שקל. בעלי המניות של מעריב יתכנסו תוך 21 יום על מנת לדון בביצוע העסקה

חברת השקעות דיסקונט חתמה בערב החג על הסכם להסדר פרעון חוב קבוצת מעריב לבנק הפועלים. על פי הודעה שהוציאה הבוקר החברה לבורסה חובות מעריב לבנק הפועלים עומדים על 106 מיליון שקלים, כאשר על פי ההסדר שנחתם, במועד השלמת ההשקעה תפרע קבוצת מעריב סכום של 42 מיליון שקל לבנק, בתוספת חובות ריבית שלא יפרעו עד אז, וזאת לסילוק סופי של כל חובות קבוצת מעריב לבנק. ביצוע ההסכם בין מעריב ובנק הפועלים כפוף לאישור המוסדות המוסמכים של מעריב, לרבות אסיפה כללית של בעלי מניותיה, וכן בהשלמת הסכם ההשקעה עד ה-22 באוגוסט 2011.

במקביל להסדר, התחייבה דיסקונט השקעות כי בכפוף להשלמת הסכם ההשקעה ובמועד השלמתו, היא תרכוש 2 מיליון מניות של מעריב תמורת 2 מיליון דולר. כמות מניות זו צפוייה להוות כ-1.8% מהון המניות המונפק של מעריב מיד לאחר השלמת הסכם ההשקעה.

יצויין כי השגת הסכמה בין מעריב לבין הבנק בקשר לחובותיה של קבוצת מעריב לבנק מהווה אחד מהתנאים המתלים להשלמת הסכם ההשקעה

בתוך כך, הודיעה קבוצת מעריב כי בית המשפט אישר את בקשתה להקדים את האסיפה הכללית אשר תדון באישור ההסכם עם דיסקונט השקעות. האסיפה תכונס תוך 21 ימים ממועד ההודעה על העסקה, ולא 35 ימים כמקובל. בעל מניות המסתייג מקיצור המועד, יהיה רשאי עד ל- 1 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully