וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוית אלמוג עוברת מערוץ 24 ל-mako

אמילי גרינצווייג

26.4.2011 / 14:10

אלמוג תמונה לסגנית מנהל קבוצת mako, חטיבת הניו מדיה של קשת. במסגרת תפקידה היא תרכז את כל הפרויקטים ופעילות המטה של החטיבה

רוית אלמוג מסיימת את תפקידה כמנהלת ערוץ 24. אלמוג, שכיהנה בתפקיד מאז כניסתה של קשת כשותפה בערוץ, תמונה לסגנית מנהל קבוצת mako, חטיבת הניו מדיה של קשת. במסגרת התפקיד החדש תרכז אלמוג את כל הפרויקטים ופעילות המטה של קבוצת mako , האחראית על פעילויות הדיגיטל של הזכיינית ביניהן אתר האינטרנט והסלולר, ותנהל את התיאום בין תחומי התוכן, ההפקה, הטכנולוגיה, המכירות והפיתוח העסקי. לפני תפקידה כמנהלת ערוץ 24, כיהנה אלמוג כמפיקה הראשית של ערוץ ביפ וכמפיקה הראשית של מחלקת הניו-מדיה של קשת.

רוית אלמוג מסרה: "לאחר תקופה מאתגרת ומרתקת בערוץ 24, הגיעה העת לפנות לדרך חדשה. אני שמחה על ההזדמנות לשוב לקבוצת Mako ולתחום הניו מדיה, בו התחלתי את דרכי בקשת. אני מודה להנהלת מימד וקשת על האמון וההשראה".

יובל נתן, המנהל והעורך הראשי של קבוצת mako מסר: "היקף העשייה הנוכחי והעתידי של mako וכמות הפרויקטים הנמצאים בעבודה, מחייבים ניהול מטה מאורגן, חד, עם ראיה היקפית והבנה כוללת של מכלול הפעילויות. אין לי ספק שרוית, שהיה לי העונג לעבוד איתה בימי ההקמה של Mako ומאוחר יותר כשהיתה המפיקה הראשית של ביפ, היא הליהוק המושלם לתפקיד הזה. בדרך הארוכה, המפותלת והמאתגרת בה נוסע mako, הנסיון המגוון והיכולות המעולות של רוית יסייעו לכולנו להגיע יותר מהר ועם פחות טלטלות, ליעדים אליהם אנו מכוונים".

יוסי סטרוגו, מנכ"ל קבוצת מימד, מבעלי ערוץ 24: "רוית הינה אחד מעמודי התווך של הערוץ בשנתיים האחרונות, הובילה את הערוץ במקצועיות וענייניות בשילוב מגע אנושי ואישי. אנו מאחלים לה בהצלחה בהמשך הדרך ומאמינים כי דרכנו עוד יצטלבו בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully