וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון טלפז עוזב את ערוץ הספורט

אמילי גרינצווייג

27.4.2011 / 14:37

טלפז יעזוב את הערוץ לאחר 13 שנים בעקבות השינויים הפנימיים במבנה קבוצת RGE, במסגרתם מונה אבי בר להוביל את הקבוצה במכרז ערוץ החדשות

ירון טלפז, סמנכ"ל התכניות והרכש של ערוץ הספורט, הודיע על רצונו לסיים את תפקידו לאחר 13 שנים בערוץ, זאת בעקבות השינויים הפנימיים במבנה ההנהלה של ערוץ הספורט ובקבוצת RGE. טלפז נמנה על מקימי מהדורת חדשות הספורט בשנת 1998 והוביל את הקמת מערך הניו מדיה של הערוץ.

טלפז, 39, החל את דרכו בערוץ הספורט לפני 13 שנה ככותב הטקסטים במהדורת חדשות הספורט עם עלייתה לאוויר. לאחר שנה הפך לעורך מהדורה וב- 2005 מונה לעורך הראשי של חדשות הספורט. שנה מאוחר יותר מונה לתפקיד סמנכ"ל הפיתוח העסקי של הערוץ, תפקיד שבמסגרתו ניהל את כל מערך הניו מדיה של הערוץ שכלל את ההשקה המחודשת של אתר ספורט 5, הקמת הפורטלים של הערוץ בחברות הסלולר המובילות והקמת מערך השידורים הישירים באינטרנט ובסלולר. בהמשך מונה גם לאחראי על רכש זכויות השידור של הערוץ בחו"ל ובסוף 2009 מונה למנהל התכניות והשידורים של ערוץ הספורט. בכל השנים שימש טלפז במקביל לתפקידים הניהוליים גם כשדר ופרשן ה-NBA של הערוץ . טלפז ימשיך לשדר משחקים בפלייאוף הNBA המתנהל בימים אלו.

ירון טלפז מסר היום: "עברתי תקופה מדהימה בערוץ הספורט, מקום שהיה הבית השני שלי במשך 13 שנים וכעת הגיע הזמן להמשיך הלאה. הייתה לי הזכות להיות שותף בבניית אחד מהעוגנים המרכזיים של הערוץ: מהדורת "חדשות הספורט" ובבנייה וניהול זרועות האינטרנט, סלולר, ורדיו. בשנה האחרונה התמקדתי בעשייה הטלוויזיונית ובניהול כוח האדם, תפקיד שהפגיש אותי עם עשיית תוכן במקביל לניהול העסקי. נהניתי מכל רגע ואני רוצה להודות לאנשים הנפלאים איתם עבדתי. אין לי ספק שהערוץ ימשיך לשמור על מעמדו הבכיר בתעשייה".

במסגרת השינויים ב-RGE, חברת האחזקות שבבעלותה נמצאות חברת נגה תקשורת בע"מ וערוץ הספורט בע"מ, מונה אבי בר, מנכ"ל ערוץ הספורט, לעמוד בראש הקבוצה במכרז להקמת ערוץ החדשות הייעודי ובנוסף לחבר דירקטוריון ב-RGE. במסגרת השינויים מונה מנכ"ל "נגה תקשורת", אור רם, למנהל כלל ערוצי הקבוצה ותומר תורג'מן, סמנכ"ל התוכן, למנהל ערוץ הספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully