וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טמירה ירדני תקבל אות הוקרה בפסטיבל שובר מסך

אמילי גרינצווייג

2.5.2011 / 14:45

הפסטיבל של מכללת יזרעאל יתקיים ב-24 במאי זו השנה השביעית. משה שלונסקי: "ירדני היא יוצרת הטלוויזיה המובילה בישראל בתחום הבידור"

המפיקה טמירה ירדני תקבל אות הוקרה בפסטיבל הטלוויזיה שובר מסך שיתקיים ב-24 במאי במכללה האקדמית עמק יזרעאל. ירדני, בעלת חברת טדי הפקות שאחראית על תכניות רבות בהן : "כוכב נולד", "שמש" ו"קומדי סטור", תקבל את הפרס על תרומתה ליצירה הטלוויזיונית בישראל. זוהי השנה השביעית שהטקס מתקיים במסגרת הפסטיבל. בשנים הקודמות זכו בפרס אנשי תקשורת בכירים כגון ספי ריבלין, אילנה דיין, מוטי קירשנבאום ומוני מושונוב.

משה שלונסקי, מנהל פסטיבל שובר מסך, הסביר את בחירתה של ירדני: "טמירה ירדני היא יוצרת הטלוויזיה המובילה בישראל בתחום הבידור. מאז תחילתו של ערוץ 2, היא עמדה מאחורי הפקת תכניות טלוויזיה בלב הפריים שזכו לצפיות שיא ולהערכה מקצועית גבוהה. הפעם הועדה החליטה להעניק את הפרס לא לאיש שעומד מקדמת הבמה, אלא לאדם הניצב לכאורה מאחורי הקלעים, אך הוא דמות מובילה בתעשייה הטלוויזיונית. זהו כבוד גדול להעניק את הפרס לאישיות מקצועית המעודדת הפקות מקור מובילות בתחום הבידור והמוזיקה ועושה זאת בצניעות ובאהבה רבה".

פסטיבל "שובר מסך" יתקיים השנה בסימן "תדליקו, כבר שמונה" ויערכו בו מגוון פאנלים וכיתות אומן בהם ידונו בסוגיות הבוערות בעולם התקשורת ועל המתרחש מאחורי הקלעים של הטלוויזיה בישראל. בין המשתתפים בפסטיבל השנה: ארז טל, עלמה זק, גיא פינס, אילנה דיין, אמנון אברמוביץ, שי גולדן, אמירה בוזגלו, חיים הכט,אורלי וילנאי, רזי ברקאי, מיקה קרני, דידי הררי, גואל פינטו, ג'קי לוי, גורי אלפי שגם יחתום את הפסטיבל במופע בידור. הפסטיבל מופק כולו על ידי סטודנטים, בהנחייתו של משה שלונסקי, במסגרת סדנת טלוויזיה בחוג לתקשורת במכללה.

  • עוד באותו נושא:
  • שובר מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully