וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שלנו בלונדון

אמילי גרינצוויג

2.5.2011 / 18:19

"הדבר הקרוב ביותר שיש לנו לבית המלוכה היא שרה נתניהו", כך כתב עיתונאי ידיעות אחרונות בבריטניה יניב חלילי לעיתון הבריטי הגרדיאן

"כאדם שמגיע ממדינה ללא מלוכה כמו ישראל, המונרכיה הבריטית תמיד נראה כמו שילוב בין מסורת ואופרת סבון. לא רק שאין לנו מלוכה, אנחנו בקושי מכבדים את המנהיגים הפוליטיים שלנו. הדבר הקרוב ביותר שיש לנו לבית המלוכה היא שרה נתניהו, אשת ראש הממשלה, שיש לה את המניירות המלוכתיות, אם כי לא את הקלאסה" כך כתב יניב חלילי, כתב ידיעות אחרונות בלונדון, במאמר שפורסם בעיתון הגרדיאן הבריטי. העיתון ביקש לפרסם במוסף השבועי שלו, האובזרוור את נקודת מבטם של חמישה כתבים מהעולם על אירועי החתונה של הנסיך וויליאם עם קייט מידלטון. בהמשך כתב חלילי :"אם ישראל היתה נשארת תחת שלטון המנדט אחרי 1948, הכל היה יכול להיות שונה : חתונות מלכותיות, קבוצות כדורגל טובות ומלכה במקום שמעון פרס".

אנשי העיתון פנו לחלילי, לפני כשבוע וחצי, לאחר ששמעו מכתבם בישראל על הסיקור הנרחב שעשה חלילי לחתונה בידיעות אחרונות. במסגרת הסיקור פורסמו מספר ידיעות בלעדיות לעיתון, ביניהן הידיעה על איום קונקרטי על ביצוע פיגוע ביום החתונה וכתבת פרופיל על הכלה – קייט מידלטון.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אמר יניב חלילי: "זה באמת מחמיא. זאת אבן דרך בקריירה העיתונאית, לכתוב למוסף סוף השבוע של העיתון החשוב בריטניה ואני מקווה שיהיו עוד הרבה הישגים כאלה. זו דרך משמחת והולמת לסיים חצי שנה של סיקור אחד האירועים שאותו היה לי הכי משמח לסקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully