וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזי פוקס

אמילי גרינצווייג

2.5.2011 / 20:03

קצר בתקשורת בין הכתב המדיני של קול ישראל שמוליק טל לבין חדר החדשות הביא לפרסום טעות מביכה במהדורת 18:00 לפיה עוזי ארד מונה לתפקיד יו"ר מפעל הפיס

רשת ב' דיווחה היום בחדשות השעה 18:00 על מינוי של ראש המועצה לבטחון לאומי לשעבר, עוזי ארד ליו"ר חדש למועצת המנהלים של מפעל הפיס. מדובר כמובן בטעות. לתפקיד מונה סגן הרמטכ"ל לשעבר עוזי דיין. בידיעה אף צויין כרקע כי נתניהו ניסה בעבר למנות את ארד לשגריר ישראל בבריטניה.

הטעות נבעה, ככל הנראה, מקצר בתקשורת בין רכז חדר החדשות באותו הזמן, דן ביילסקי לבין הכתב המדיני שמוליק טל שהכתיב את הידיעה. הטעות תוקנה במשמרת שלאחר מכן. יצויין כי הטעות גרמה לכעס רב הן מצד לשכת ראש הממשלה והן מצידם של הכתב המדיני והנהלת הרדיו.

שרידי הטעות נותרו באתר התחנה רשת ב'. בידיעה אמנם תוקן שמו של היו"ר החדש, אך נותר האזכור לניסיון למנות את ארד לשגריר בלונדון.

מרשות השידור נמסר: "לאחר שמנהל רשת ב' מוטי אמיר, בירר את הדברים מול הכתב המדיני שמואל טל ולאחר שהוכח מעל לכל ספק שהכתב המדיני הכתיב ידיעה נכונה ואילו רכז החדשות דן ביילסקי שגה בשם וכתוצאה מכך הוסיף תוספת לידיעה שלא היתה במקומה ולא הוכתבה על ידי הכתב, נזף ברכז החדשות.. בימים הקרובים יקיים מנהל רשת ב' בירור וינקטו הצעדים המתבקשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully