וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! משיקה גרסה חדשה לעמוד הבית

3.5.2011 / 16:08

בעיצוב החדש קיבלו ערוצי התוכן את הבמה המרכזית. אזור החדשות והאקטואליה הורחב והידיעות הראשיות מציגות ידיעות מרכזיות מכלל ערוצי התוכן בוואלה!

וואלה! משיקה היום (ג') גרסת בטא לעמוד הבית החדש שלה (ראו לינק למטה). עמוד הבית הפופולרי עבר שינויים עיצוביים רבים וחושף כעת פריסת תוכן רחבה לצד עושר של כלים ומדריכים. בגרסה החדשה מוצג דף הבית בפורמט רחב ומרווח יותר, מעודכן ונוח יותר לשימוש עבור הגולשים תוך הפרדה בין עולמות התוכן לבין מגוון השירותים והכלים השימושיים שמספקים וואלה! ואתרי חברות הבת.

בעיצוב החדש, ערוצי התוכן קיבלו את הבמה המרכזית. אזור החדשות והאקטואליה הורחב והידיעות הראשיות מציגות ידיעות מרכזיות מכלל ערוצי התוכן בוואלה!. בנוסף, נוכחות ערוצים אחרים כמו ספורט, עסקים, תרבות ולייף סטייל הוגדלה ורכיב הווידאו קיבל אזור מיוחד ומבודל המציג לגולשים את תכני הווידאו החמים באתר.

השירותים האינטרנטיים המתקדמים שמוצעים על ידי וואלה! ועל ידי חברות הבת בקבוצה רוכזו בעמודה השמאלית של הדף כך שיהיו נגישים יותר לגולשים - שם יוכלו למצוא את מיטב הכלים מדואר, מזג אוויר מפות ומילון ועד שירותי קניות ותיירות, לוחות למציאת עבודה או דירה, מנוע השוואת מחירים, אינדקס לימודים, מדריך אירועים ועוד. בגרסה החדשה נכללים גם מנוע החיפוש החדש, מבוסס גוגל, שהושק לאחרונה וכן ממשק פייסבוק חדש המציג את הכתבות הכי פופולריות, כפי שהדבר מתבטא במספר ה-לייקים שהתקבלו מכלל גולשי האתר. מוצרי הפרסום בעמוד שודרגו אף הם ויוגשו מעתה באמצעות מערכת הפרסום החדשה של וואלה! החל משעות הערב גרסת הבטא תהיה נגישה לכלל הגולשים ישירות מתוך עמוד הבית הקיים. הגרסה החדשה תחליף את עמוד הבית הנוכחי של וואלה! לקראת יום העצמאות.

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "עמוד הבית של וואלה! הוא אחד מסיפורי ההצלחה הגדולים באינטרנט הישראלי, הן בקרב גולשים והן בקרב מפרסמים. במהלך השנים היו שינויים ושדרוגים אבולוציוניים אולם הפעם מדובר ללא ספק, בשינוי הגדול ביותר שנערך בעמוד הבית מאז הקמת החברה. העמוד החדש עונה על התפתחויות המשמעותיות שחלו באינטרנט בשנים האחרונות והוא תוכנן ועוצב בהתבסס על מחקר מקיף של העדפות הגולשים."

וואלה! היא פורטל האינטרנט המוביל בישראל: מדי חודש מבקרים בעמוד הבית של האתר מעל 5 מיליון גולשים. עפ"י סקר TIM לחודש מרץ 2011 לוואלה! שיעורי חשיפה שבועיים הגבוהים ביותר מבין האתרים הישראלים. עפ"י מדד גוגל טרנדס לאתרים לחודש מרץ 2011 – בכל יום לוואלה! יש יותר גולשים מבכל אתר ישראלי אחר. גם עפ"י comScore – וואלה! האתר הישראלי הראשון בכל הפרמטרים המובילים של המדידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully