וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב טוב עם גיא פינס תוארך ל-45 דקות

אמילי גרינצווייג

3.5.2011 / 21:37

המהלך יתבצע כבר באמצע מאי, בשלב ראשון תרד מהמסך תכניתו של השף ישראל אהרוני. ערוץ 10 ישיג בכך יתרון על "תכנית חיסכון" של חדשות 2 ששידורה מתחיל ב-19:30

התכנית "ערב טוב" עם גיא פינס תוארך ברבע שעה ותשודר החל ב-19:15. התכנית, שהשיגה ברבעון האחרון ממוצע צפייה של 9.1%, עם שיא של 12.6%, תשודר החל מאמצע חודש מאי, כבר בשעה 19:15. בשלב הנוכחי תוכנית הבישול היומית עם השף ישראל אהרוני תרד מלוח השידורים ותתבצע חשיבה מחודשת לגבי שיבוץ עונה נוספת. התכנית "לונדון את קירשנבאום" תוארך בכרבע שעה.

בערוץ 10 מנסים למשוך קהלים חדשים ולחזק את הצפייה במהדורת החדשות. מהלך זה החל בסדרת שינויים מהותיים בלוח השידורים שהתרחשה בחודש נובמבר האחרון, במסגרתה הוחלט בערוץ על הקדמת תוכניתו של גיא פינס, ששודרה עד אז ב 22:00, לשעה 19:30. היתרון שישיג ערוץ 10 מהמהלך ברור. התכנית "ערב טוב" תתחיל עוד לפני שמתחילה "תכנית חיסכון" של חדשות 2 וקהל הצופים שימצא כבר בערוץ 10 עשוי לוותר על הזפזופ למתחרים.

מערוץ 10 נמסר בתגובה :"אנחנו מרוצים מאוד מהתוכנית של גיא פינס ובוחנים את האפשרות לתת לה מקום רב יותר לאור העניין הרב שעולה מציבור הצופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully