וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן פלדי עוזב את ערוץ הספורט

אמילי גרינצווייג

4.5.2011 / 13:29

מנהל מחלקת הפרומו של הערוץ יעזוב אותו לאחר 17 שנה, זאת בשל החלטת הנהלת RGE לשכור את שרותיה של חברת הפרומו והמיתוג פרומותאוס

אורן פלדי, מנהל מחלקת הפרומו של ערוץ הספורט, יסיים את תפקידו במהלך חודש מאי. עזיבתו היא חלק מהשינויים המבניים בקבוצת RGE שכללו, בין השאר, את ההחלטה לשכור את שרותיה של חברת הפרומו והמיתוג פרומותאוס.

פלדי, 40, החל את דרכו בשנת 1993 כקופירייטר של ערוצי הכבלים ICP לרבות ערוץ הספורט, בהמשך מונה על ידי הערוץ להקים את מחלקת הפרומו ולנהלה, תפקיד בו שימש כ-17 שנה.

במסגרת תפקידו הוביל פלדי את אסטרטגיית המיתוג והקידום של ערוץ הספורט שכללה את מערך הפרומו של הערוץ, האריזה הגרפית והקמפיינים שליוו את הקמת הערוצים החדשים מבית ערוץ הספורט: ספורט5+LIVE5+ , GOLD5+, וספורט5 HD.

במהלך השנים זכתה מחלקת הפרומו של ערוץ הספורט באין ספור פרסים בארץ ובעולם בתחום הפרומו והמיתוג לרבות בתחרויות PROMAX היוקרתיות.

אורן פלדי אמר : "אני עוזב מקום שהוא לגמרי חלק ממני. העבודה במחלקת הפרומו של ערוץ הספורט היא שילוב נדיר בין משיכתי לקריאיטיב ואהבתי לספורט. במהלך השנים עמדנו בפני אתגרים מרתקים שגרמו לכולנו להמציא עצמנו יום יום מחדש. אני מודה לאנשים הנדירים עמם עבדתי במהלך השנים שהיו שותפים מלאים לעשייה. ערוץ הספורט הוא שמורת טבע נדירה ואין לי ספק שהוא ימשיך להביא אושר לכל מי שאוהב ספורט. "

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully