וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי יפרשן את משחקי הפיינל פור לצד יורם ארבל

אמילי גרינצווייג

4.5.2011 / 13:59

בערוץ הספורט נערכים לשידורי הפיינל פור מברצלונה בשידורים מיוחדים מישראל ומספרד. ONE ישלח צוות של שלושה כתבים לסקר את המשחק

ערוץ הספורט ילווה את הפיינל פור בסוף שבוע של שידורים מיוחדים עם אולפן חגיגי בהנחיית אלי אילדיס ומירי נבו ועמרי כספי, שחקן הסקרמנטו קינגס שישמש כפרשן הערוץ לצידו של יורם ארבל. כספי, ששיחק במדי מכבי תל אביב במשך שלוש עונות, יחליף את ארז אדלשטיין, הפרשן הקבוע של ערוץ הספורט.

החל מיום ד' יועברו שידורים מברצלונה עם כל העדכונים, ההכנות והראיונות עם שחקני מכבי תל אביב. ביום ו' יפתח ערוץ הספורט את השידורים המיוחדים בשעה 18:00 עם שידור חגיגי מהאולפן בהנחיית אלי אילדיס ומירי ונבו. מיד לאחר מכן בשעה 19:00 ישודר, ב-LIVE5+ וספורט 5 HD, חצי הגמר הראשון בו ייפגשו פנאתינייקוס וסיינה האיטלקית. בשעה 22:00 ישודר משחק חצי הגמר של מכבי תל אביב נגד ריאל מדריד בספורט 5 HD במקביל לשידור בערוץ 10.

במידה ומכבי תל אביב תעפיל לגמר, ייפתח אולפן מיוחד ביום שבת בשעה 19:00 עם יהונתן כהן ועמיחי שפגילר וביום ראשון יפתח אולפן בשעה 16:20 כאשר מיד לאחריו ישודר משחק הגמר. בכל מקרה, ביום ראשון ייפתח האולפן בשעה 14:15 וילווה את המשחק על המקום השלישי והרביעי ב- LIVE5+ וספורט 5 HD בשידור שיתקיים עד הגמר הגדול בשעה 17:30 וישודר בספורט 5 HD במקביל לשידור בערוץ 10. השידורים ייפסקו בכל מקרה עם כניסת יום הזיכרון. במידה והמשחק יגלוש לכניסת יום הזיכרון, השידור יופסק והמשחק ישודר במלואו עם חזרת השידורים.

גם ב-ONE נערכים לפיינלפור, ושולחים צוות של חמישה עובדים ביניהם שלושה כתבים, שרון קביליו כתבת מכבי תל אביב, שי לוי ויעל מרגלית. השלושה יעבירו את מסיבות העיתונאים בשידור חי בערוץ, מדובר בשידור הראשון של הערוץ מחו"ל. ביום שישי בבוקר יערך פאנל מיוחד עם פיני גרשון, דורון ג'מצ'י ודן שמיר אשר ישודר בערוץ, בשישי ב15:00 ייפתחו שלוש שעות של אולפן פתוח עם שני מגישי מהדורה, מירון אהרונוביץ' ודניאלה סמרי, אשר יביאו את קולות האוהדים מברצלונה. בנוסף ישודרו שתי תוכניות מיוחדת של פיני גרשון באחד על אחד, גם הן בסימן הפיינל פור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully