וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין פיקוד העורף מחר בשערי העיתונים

אמילי גרינצווייג

4.5.2011 / 18:59

עלות הקמפיין, במסגרתו ייעטפו העמודים הראשונים של מעריב, פוסט, יתד נאמן ו-24 שעות של ידיעות, מוערכת בלמעלה מ-400 אלף שקלים

העיתונים מעריב, ישראל היום, מוסף 24 של ידיעות אחרונות, פוסט וכן יתד נאמן והמודיע, ייעטפו מחר (ה') בשער אשר יכיל את מסרי ההתגוננות לשעת חירום של פיקוד העורף.

מדובר במהלך תקדימי בידיעות אחרונות ובעיתונות החרדית. עיטוף העיתונים יכלול ארבעה עמודים חדשותיים, עם הסברים לבחירת המרחב והנחיות לציוד המרחב וכן הצעות כיצד לדבר עם הילדים על מצבי חירום והסבר על חלוקת ערכות המגן. גורמים בשוק הפרסום מעריכים את עלות עיטוף העיתונים בלמעלה מ-400 אלף שקלים.

קמפיין ההסברה החדש, שעלה בימים האחרונים באמצעות פרסום "ציבלין תקשורת צעירים" מקבוצת אדלר חומסקי, כאשר מגיש מבט, ינון מגל, נבחר להובילו. הפרסומת הראשונה של קמפיין פיקוד העורף עלתה לערוצים המסחריים לפני מספר ימים ועוררה סערה ציבורית בשל צפירת האזעקה שנשמעה בה. במקביל לפרסום השערים בעיתונים היומיים יהיו פרסומים נוספים בעיתונות היומית והמגזינית, על גבי אוטובוסים עם הפנייה למרכז מידע וחלוקת חצי מיליון חוברות הסברה בשש שפות באמצעות הרשויות המקומיות.

אורן ציבלין, מנכ"ל ציבלין תקשורת צעירים: "בקמפיין הנוכחי נקטנו באסטרטגיה המדגישה את רצינות המסרים, והיא כבר מוכיחה את עצמה. המשפחה הישראלית מתחילה להבין את חשיבות היערכות העורף לשעת חירום. זה דורש חמש דקות של ריכוז בשעת רגיעה, ויכול להציל חיים. כפשוטו. אנחנו גאים במערכות העיתונים ששיתפו פעולה והפגינו אחריות אמיתית כלפי ציבור הקוראים שלהם, וגאים שצעד ראשון מסוגו מחובר לקמפיין החשוב של פיקוד העורף."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully