וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשובה שוקל להתמודד במכרז ערוץ החדשות

אמילי גרינצווייג

5.5.2011 / 13:36

חוקי הבעלויות הצולבות מגבילים את תשובה, אשר בתו מחזיקה ב-20% ממניות זכיינית ערוץ 2 קשת, באחוזי האחזקה של ערוץ זה והוא יוכל להחזיק עד 24.9% מהמניות

גורמים בשוק התקשורת מעריכים כי יצחק תשובה יתמודד במכרז על ערוץ החדשות הייעודי. שצפוי להתפרס בתקופה הקרובה. חוקי הבעלויות הצולבות מגבילים את תשובה, אשר בתו מחזיקה ב-20% ממניות זכיינית ערוץ 2 קשת, באחוזי האחזקה של ערוץ זה, אך אינם מונעים זאת ממנו. תשובה יוכל להחזיק עד 24.9% ממניות הערוץ.

מדובר במכרז שני, לאחר שבמהלך שנת 2000 פורסם המכרז הראשון בו זכתה חברת חדשות ישראל. עם זאת, רישיונה של הקבוצה נשלל על ידי מועצת הכבלים והלוויין מכיוון שלא החלה בשידוריה בהתאם לקבוע ברישיון. לפני כשנה פנתה המועצה לגלעד עדין שימש כיועץ המועצה למכרז, והוא מסיים בימים אלו את איפיון התוכן של המכרז, במטרה להתאים את המכרז הישן לתנאים שהשתנו בשוק התקשורת והטלוויזיה.

קבוצת RGE, הנמצאת בבעלותם של אביב גלעדי, אודי רקנאטי ולן בלווטניק, כבר הודיעה על כוונתה להתמודד במכרז ואף מינתה את אבי בר, מנכ"ל ערוץ הספורט עד לאחרונה, להוביל את הקבוצה במכרז. ומתמודדת נוספת תהיה על פי ההערכות קודה תקשורת של רם לנדס המפיקה את המהדורות המקומיות של HOT. גם חברת סלוצקי אפיקי תקשורת הודיעה על כך שהיא שוקלת התמודדות במכרז על ערוץ החדשות הייעודי.

את תגובתו של תשובה לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully