וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזיבות בנענע10

אמילי גרינצווייג

5.5.2011 / 16:35

עורכת ערוץ המחשבים של האתר עינת חורשי עוזבת לאחר שלוש וחצי שנים בתפקיד. מנהל הפרוייקטים ניר נוה עוזב לאחר כ-12 שנים באתר

עזיבות נוספות בנענע10: עינת חורשי, עורכת המחשבים של האתר וכן ניר נון נוה, מנהל הפרוייקטים הודיעו על עזיבתם. לפני יומיים פורסם כי גם פיני אסקל, העורך הראשי של נענע10 יעזוב בקרוב את האתר.

נוה, 38, הצטרף לאתר לפני כ-12 שנים. בשלוש השנים האחרונות שימש כמנהל פרוייקטים.בעבר שימש במגוון תפקידים באתר, בהם עורך חדשות, עורך ערוצים , סגן עורך ראשי ועורך ראשי בפועל. נוה יעזוב את תפקידו בתחילת חודש יוני. חורשי ,36, שתעזוב בעוד כחודש וחצי עקב תחושת מיצוי, היתה עורכת ערוץ המחשבים במשך כשלוש וחצי שנים. לפני כן עבדה באתר יורם לימודים והייתה ממקימי ועורכי עין הדג – אתר ביקורת קולנוע עצמאי.

ניר נוה אמר לוואלה! ברנז'ה:"נענע הייתה במשך שנים רבות חלק בלתי נפרד מחיי, היא היתה כמו משפחה. היו פה תקופות מטורפות ומדהימות וכרגע הגיע הזמן להתרחק מהמשפחה ולחפש מקום אחר משלי". עינת חורשי אמרה :" נהניתי מאוד ולמדתי המון מהאנשים כאן אבל גם דברים דברים טובים נגמרים ואחרים יתחילו במקומם. אני מאחלת את כל הטוב שאפשר לצוות שנשאר ולאלה שאעבוד איתם בעתיד".

  • עוד באותו נושא:
  • נענע10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully