וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחם: למה בחדשות 2 ו-10 אין כיסוי של נושא הגז?

אמילי גרינצווייג

5.5.2011 / 18:32

יו"ר ועדת הטלוויזיה ברשות השניה יעקב שחם אמר את הדברים היום בפני שבעת הדירקטורים החדשים בחדשות 2 ו-10. בישיבתה הבאה תבחר הועדה יושבי ראש לכל אחת מהחברות

"אתם כלב השמירה הציבורי על מסך החדשות", כך אמר היום יו"ר ועדת האיתור לבחירת דירקטורים בחברות החדשות, יעקב שחם, לשבעת הדירקטורים החדשים שנבחרו. בישיבת הוועדה שהסתיימה לפני שעה קלה, השתתפו השבעה, אל"מ במיל' עדי ברשדסקי, עו"ד רחל דון יחיא, עו"ד תמר האוזנר-רווה, ד"ר יהודה לנקרי, אל"מ במיל' איתמר צ'יזיק, רו"ח אהוד רצאבי ויורם שכטר. אלי אללוף, דירקטור מכהן בחברת החדשות של ערוץ 10, נעדר מן הישיבה.

שחם רמז בישיבה למעורבות בעלי המניות של הזכייניות בתכנים המשודרים במהדורות: "תשאלו למה אין תחקירים לגבי חלק מבעלי הזיכיונות של ערוצים 2 ו-10, למה אין כיסוי של נושא הגז, למה אין כיסוי לגבי הסכמי הגז עם מצרים ונושאים נוספים שקשורים לבעלי הזיכיונות".

חברת המועצה ד"ר עליזה לביא אמרה לדירקטורים : "אל תקבלו את הכל כמובן מאליו, אנו נמצאים בצומת מרכזי, גם מבחינת המעבר לרישיונות, וגם מבחינת התוכן השיווקי בתכנים המשודרים. תשאלו שאלות ותפקחו. לא מדובר רק במהדורות החדשות אלא בכלל התוכניות המופקות על ידי חברות החדשות".

הוועדה תתכנס ב-19 במאי על מנת להחליט מי מן הדירקטורים ישובץ לדירקטוריון חדשות 10 ומי לדירקטוריון חדשות 2. עדיין לא התקבלה החלטה לגבי מינויי יושבי הראש של הדירקטוריונים אך מה שברור כיום הוא שיו"ר דירקטוריון חדשות 2, ד"ר יהודה לנקרי, ישאר בחברת חדשות 2 ואילו אללוף, ישאר בדירקטוריון ערוץ 10. אללוף צפוי לסיים תפקידו בעוד למעלה משנה. כשיסיים את תפקידו יווצרו שתי אפשרויות – האחת שתוארך כהונתו, והאפשרות השניה היא שייבחר דירקטור חדש. לדברי שחם :"במידה ואללוף לא ימשיך ובמידה וייבחר מועמד חדש, הבחירה תעשה בין 2, רות ירון לבין עו"ד דפנה מיתר- נחמד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully