וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן ביאלסקי הושעה מתפקידו כרכז חדשות ברשת ב'

אמילי גרינצווייג

8.5.2011 / 16:22

בשיחת הבהרה שנערכה בתחנה בעקבות שידור ידיעה שגויה לפיה עוזי ארד מונה לתפקיד יושב ראש מפעל הפיס הוחלט כי בשבועות הקרובים ישמש ביאלסקי כעורך חדשות בלבד

דן ביאלסקי, רכז בחדר החדשות של רשת ב', לא ישובץ בשבועות הקרובים לתפקיד רכז, אלא לתפקיד עורך בלבד, כך החליט מנהל רשת ב' מוטי אמיר. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, רשת ב' דיווחה ביום שני שעבר, בחדשות השעה 18:00 על מינויו של ראש המועצה לביטחון לאומי לשעבר, עוזי ארד ליו"ר החדש של מועצת המנהלים של מפעל הפיס, זאת בעוד שמי שמונה לתפקיד היה סגן הרמטכ"ל לשעבר עוזי דיין. עוד צויין בידיעה כי נתניהו ניסה בעבר למנות את ארד לשגריר ישראל בבריטניה.

בעקבות הטעות התקיימה שיחת הבהרה בה נכחו ביאלסקי, מנהל חדר החדשות, יאיר קורן ומנהל רשת ב' מוטי אמיר. במהלך השיחה, התנצל ביאלסקי על הטעות, אשר נבעה ככל הנראה מקצר בתקשורת בינו לבין הכתב שמואל טל.

מרשות השידור נמסר בתגובה :" ביום שישי ה-6 במאי 2011 התקיימה שיחת הבהרה עם דן ביאלסקי בעקבות ידיעה שגויה ששודרה במהלך המשמרת שלו בחדר החדשות. בשיחה השתתפו יאיר קורן מנהל חדר החדשות, מוטי אמיר מנהל רשת ב' ודן ביאלסקי. בתום השיחה ולאחר שדן ביאלסקי התנצל על הטעות החליט מנהל רשת ב' שלא לשבצו בשבועות הקרובים לתפקיד רכז בחדר החדשות אלא רק בתפקיד עורך. מדובר בצעד פנימי של הרשת שנועד לצמצם את התקלות מן הסוג הזה ומאידך להדגיש את האחריות המוטלת על רכזי החדשות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully