וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל ברמן ואביעד קיסוס במבחן לזוגיות

אמילי גרינצווייג

10.5.2011 / 15:46

עם עליית "ווייפאאוט ישראל", אביעד קיסוס וטל ברמן יבחנו את השותפות הארוכה שלהם בפריים טיים של ערוץ 10. לחץ? מה פתאום, הם אפילו מפרגנים לאסי וארז. ראיון

כבר תקופה לא קצרה שערוץ 10 מאיים ביציאה לעצמאות. לא עוד זינוב מתמיד בימי השידור של רשת (ראשון, שני, שלישי) אלא מעבר ללוח שידורים מלא של שבעה ימים בשבוע, והתמודדות גם עם התותחים הכבדים שמפעילה מולו זכיינית ערוץ 2 קשת. לצורך העניין גויסו פורמטים וזוגות של טאלנטים: טריני וסוזנה לחמישי וטל ברמן ואביעד קיסוס, שינסו לשחזר את הזוגיות הרדיופונית המוצלחת שלהם בהובלת משחק הטלוויזיה Wipeout, שיעלה מחר (שלישי) לשידור, פעמיים בשבוע בימים שלישי ושישי.

זו הפעם הראשונה שברמן וקיסוס עושים טלוויזיה יחד, אחרי כמעט תשע שנים של זוגיות מזהירה בהגשת תכנית הבוקר, מתוכן שנה וחצי ברדיו 99fm. לא מדובר בטירוני טלוויזיה, מאחורי כל אחד מהם מספר תכניות: "פרפר לילה", "הרצועה" ו"חדשות המדע" לברמן, "דייט לסטרייט" ו"אינסטינקט בסיסי" לקיסוס, אבל התקוות שניתלות בהם להעתיק את הקסם מהרדיו הישר אל לב הפריים טיים, אחרי שנים של סירוב עיקש, מעוררות ציפיות שמזכירות קצת את מסלול המכשולים של ווייפאאוט.

למה החלטתם לעבור לטלוויזיה דווקא עכשיו?

קיסוס: "קרוב לתשע שנים שקיבלנו הרבה הצעות לעבור לטלוויזיה ולכולן סירבנו, בעיקר כי הרגשנו שכולם מסכימים על זה שהתוכנית ברדיו טובה, ושחבל שהיא לא בטלוויזיה אבל אף אחד לא יודע איך צריך להראות פורמט טלוויזיוני של התכנית. חיכינו לרעיון שהוא פורמט מספיק חזק, שלא נשען רק על הקסם הזה, כמו שתוכנית רדיו יכולה, ושהוא גם מעניין ומגניב אותנו ונותן לנו מקום להתבטא כמו שאנחנו רוצים ואוהבים. ואז הגיע ווייפאאוט שהיא תכנית בפני עצמה שגם כל כך משעשעת".
ברמן: "כמו שאביעד אמר, אין תכניות טלוויזיה שהן כמו תכנית רדיו. הטלוויזיה צריכה חומרים ויזואלים ולא רק אנשים משעשעים ככל שיהיו. היינו צריכים פורמט חזק שעליו נוסיף את הרובד שלנו. ואני מקווה שיצא שילוב מנצח".

בעצם אתם נחשבים עכשיו לטאלנט דו ראשי

ברמן: "כל אחד מאיתנו עשה הרבה דברים טובים לבד, וכל הזמן הזה המשכנו להגיש את התוכנית ברדיו. עכשיו אנחנו באים כזוג שהיינו ברדיו אל הטלוויזיה".
קיסוס: "תמיד ידעתי שיהיה משהו טוב בלעבוד עם טל בטלוויזיה, אנחנו נורא רגילים אחד לשני, ויודעים לעבוד ולשמור אחר על השני. וחיכינו באמת להזדמנות הזאת. אני שמח שבבסיס אנחנו נתפסים קודם כל כזוג. זה משמח אותי ואני מקווה שהרומן המשותף עם הטלוויזיה הוא משהו ארוך טווח, אני באופן כללי מאמין במערכות יחסים ארוכות טווח. וגם אם לא, הרדיו הוא שם ואין לנו כוונה להפסיק".

טאלנט דו ראשי אחר הוא אסי וארז שמנחים את "האח הגדול". זאת תוכנית שהייתם מוכנים להנחות?

טל ברמן: "למה לא מה רע באח הגדול? בכל מקרה אנחנו, כצמד, היינו קודם".
קיסוס: "אני מרגיש בנוח עם מה שאנחו עושים. עבודה בצמד זה משהו שקיים הרבה זמן, הוא עובד טוב אבל קשה לצוות ושתיה כימיה ממש טובה. לקנות אותנו בצמד זה הימור די בטוח. לגבי אחרים כשזה מצליח וזה עובד, אנחנו מפרגנים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

ניפגש בארגנטינה

ברמן וקיסוס חתמו על הסכם טאלנט עם ערוץ 10 בספטמבר 2010. בשלב הראשון היו אמורים השניים להגיש את השעשועון "אלבום החתונה", פורמט של שעשועון משימות מקורי שיצרו מיכל בן דוד וגבעון שניר מחברת ההפקה ריאליטי. עם זאת, ולמרות שצולמו מספר פרקים של התוכנית, הוחלט בערוץ 10 שהתכנית הראשונה עמה הצמד יהיה מזוהה תהיה Wipeout ורק לאחר מכן, ישובץ "אלבום החתונה" לשידור.

הגעתם לערוץ 10 בתקופה תחרותית, מלחמה כמעט, כאשר הערוץ משיק לוח שידורים תחרותי ב-שבעה ימי שידור. לא כבד עליכם הנטל?

ברמן: "אנחנו לא נלחמים מלחמות של אף אחד, אנחנו באים לעשות דבר טוב בסביבה הכי תומכת ומקצועית שיש. לגבי המלחמה הגדולה, לא אנחנו מנהלים אותה".
קיסוס: "אם יש מלחמה כזו אנחנו לא יריית הפתיחה, ערוץ 10 מעמיד תחרות מאוד יפה מזה זמן. זה משהו שאני חושב כצופה. בכל מקרה, אי אפשר לעבוד בתעשייה הזו ובעבודה הזו ולשאול את כל השאלות האלו, חייבים להיות מרוכזים. נעשה תוכנית טובה והיתר יהיה בסדר. ועל זה אני חותם".

וויפאאוט תשודר פעמיים בשבוע, בימי שלישי ושישי, מי יותר מפחיד – ארז טל או עופר שכטר?

ברמן: "אנחנו בצד של ההגשה ונחסך מאתנו קטע של השיבוצים. אנחנו עושים את הקטע שלנו בלי להסתכל ימינה ושמאלה אם יצפו בנו נשמח ואם לא אז פחות נשמח".
קיסוס: "אני לא יכול לעשות את החישובים של כל אחד, ונראה לי שבמקרה של תכנית כזו שאנחנו כל כך אוהבים בה ומאמינים בה לא צריך להיות מוטרד מזה. אנשים שיבואו לראות את התכנית, יהיה להם מאוד קשה לוותר עליה".

קצת על התוכנית עצמה. וויפאאוט עומדת על הגבול שבין טראש לבידור, יש טענות שבסופו של דבר הפורמט שלה משפיל אנשים.

ברמן: "מבחינתי התכנית נקייה במובן שהיא לא מתחפשת למשהו שהיא לא, היא לא מנסה להוות מיקרוקוסמוס או חוויה אנתרופולוגית. פשוט אנשים נופלים ועושים מזה צחוק, אנשים מתרסקים וצוחקים מזה. כולם באים לשם בידיעה שהם הולכים לעבור חוויה שהיא קיצונית בפיזיות שלה. אין פה אג'נדה חבויה או כפל משמעות, במובן הזה זה מאוד נקי וטהור".
קיסוס: "אני לא חושב שזה משפיל, זה מאוד משעשע. אנשים באים עם המון רוח ספורטיבית. זה גם מסלול מכשולים לא טומנים מלכודתו. אנשים באים על מנת לחוות, בשביל האנדרנלין ובסוף גם להרוויח. לא תוכנית משפילה בכלל, להפך".

יצאתם קצת ג'ובניקים, יש מצב שבעונה הבאה אתם משדרים מארגנטינה?

ברמן: "בעונה השנייה אנחנו שם ויתהפך העולם אם לא".
קיסוס: "בפורמט כמו שהוא אך אחד לא נסע, היה צוות גדול שנסע והחלק שלנו נעשה כאן. מהבחינה הזאת, זה תפקידנו בתוך הפורמט. ברור שמרגע שראינו את הכל, זה נורא מסקרן לנסוע ולראות איך זה באמת, גם אנשים בצוות שנסעו לארגנטינה אמרו שזה דבר מדהים".

ולעשות את המסלול בעצמכם?

קיסוס: "לעלות על המפלצות האלה? ממש לא. מרכבת הרים אני מפחד, אז מזה"?
ברמן: "אני עולה ועובר בלי ליפול פעם אחת".
קיסוס: "אתה טומן לעצמך פח עכשיו, יתפסו אותך על זה".
ברמן: "אחרי שאתה רואה מאות אנשים עושים את זה אתה מבין איפה החולשות והמוקשים. אני מתחייב חגיגית ורשמית".

ווייפאאוט, ימים שלישי ושישי ב-21:00, ערוץ 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully