וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארכת השעה המאפשרת לגל"צ לשדר חסויות תפוג בשבת

אמילי גרינצווייג

12.5.2011 / 1:03

מדובר בהפסד של למעלה מעשרה מיליון שקלים בשנה. במשרד הביטחון עמלים על השגת אישור זמני להמשך שידור החסויות, זאת עד שיתקיים הדיון בערר שהגיש שר הביטחון בנושא

ועדת השרים לענייני חקיקה תדון בקרוב בערר שהגיש משרד הביטחון על ההחלטה לדחות את תזכיר חוק גלי צה"ל המעגן בחקיקה את נושא שידור החסויות בתחנה. הוראת השעה האפשרת לגל"צ לשדר חסויות תפוג בסוף השבוע ב-14 במאי. לוואלה! ברנז'ה נודע כי בלשכה המשפטית של משרד הביטחון עמלים בימים אלו על השגת אישור זמני להמשך שידור החסויות, זאת לפחות עד שיתקיים הדיון בערר.

אם הערר לא יתקבל צפויה התחנה לספוג הפסד של למעלה מעשרה מיליון שקלים אותם היא מרוויחה משידור תשדירי החסות והשירות. בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אמר גורם בגל"צ: "בוודאי שאנשים בתחנה מעט לחוצים בתקופה האחרונה, אבל ברור לנו שזה יסתדר".

תזכיר החוק מציע להפוך את הוראת השעה, המסדירה את שידורי החסות ותשדירי השירות בתחנה וכן את הפיקוח הציבורי על שידורים אלה, לחוק קבוע. בדיון הקודם שנערך בוועדה, רק שני שרים תמכו בתזכיר, שר המשפטים יעקב נאמן והשר דן מרידור.

מדוברות משרד הביטחון נמסר בתגובה: "מערכת הביטחון מודעת היטב למצב המשפטי והשלכותיו הכלכליות. לצערנו, וועדת השרים לחקיקה לא אישרה את החוק החדש ולכן ערר שר הביטחון יבוא לדיון באחת מישיבות הממשלה הקרובות". מגלי צה"ל נמסר בתגובה :"הערעור הוגש ואני מחכים להחלטת וועדת השרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully