וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה חיפשו מגישי גל"צ אצל שרי הממשלה?

אמילי גרינצווייג

13.5.2011 / 9:56

בכירים בגלי צה"ל פנו אל מספר שרים בממשלה בניסיון לשכנע אותם לתמוך בערר שר הביטחון המבקש לאפשר לתחנה הצבאית לשדר חסויות, שידון ביום א' בישיבת הממשלה. אתיקה שמתיקה

התחנה הצבאית מסתערת: הממשלה תדון ביום ראשון בערר שהגיש שר הביטחון, אהוד ברק, על החלטת וועדת השרים לדחות את תזכיר חוק גלי צה"ל המסדיר את שידור החסויות ותשדירי השירות בתחנה. אם הערר לא יתקבל צפויה התחנה לספוג הפסד של למעלה מעשרה מיליון שקלים אותם היא מרוויחה משידור תשדירי החסות והשירות.

בגלי צה"ל נערכו לקרב בלימה. לוואלה ברנז'ה נודע כי כדי למנוע את רוע הגזירה. פנו מגישים בכירים בתחנה הצבאית לשרים שונים ואף אל לשכת ראש הממשלה, על מנת לשכנעם לתמוך בערר שהוגש על ידי שר הביטחון. מדובר במהלך בעייתי במסגרתו פונים עיתונאים בכירים, מגישי תכניות אקטואליה בתחנה, אל שרים בממשלה, שאת פעילותם הם מסקרים על בסיס קבוע, ומפצירים בהם לתמוך בתחנה הצבאית.

בערר שהוגש ניתן יהיה לדון בוועדת השרים לענייני חקיקה או בישיבת הממשלה. גורמים בשוק התקשורת מעריכים כי הסיבה להעלאת הערר בישיבת הממשלה הנה הסיכוי הקלוש שתעבור בוועדת השרים לענייני חקיקה, אשר דחתה את ההצעה ברוב של 10 מתנגדים מול 2 תומכים בלבד. בערר שהוגש מטעם שר הבטחון נכתב: "שידורי החסות מסייעים לתחנה לשדר שידורי רדיו ברמה גבוהה ומסייעת לשידור הציבורי. השידורים גם מופנים בחלקם למשרתי צה"ל. אין בתשדירים אלו כדי לפגוע בתחנות הרדיו האיזורי מאחר ותחנת גלי צה"ל היא תחנה ארצית ותמהיל תשדיריה הוא בהתאם, להבדיל מהתשדירים המשודרים בתחנות הרדיו האזורי שאופיים הוא מקומי".

מגלי צה"ל ומדוברות לשכת ראש הממשלה סרבו להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully