וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד מתי חסויות 2011?

אמילי גרינצווייג

16.5.2011 / 14:11

התחאדות התחנות האיזוריות פנו למפקד גלי צה"ל ודרשו ממנו להפסיק את שידור החסויות בתחנה, עד להסדרת הנושא: "התחנה ממשיכה לפעול כאילו הוראת השעה לא פקעה"

התאחדות תחנות האיזוריות פנתה למפקד גלי צה"ל, יצחק טוניק, בדרישה להפסיק את שידורי התשדירים והחסויות לאלתר, עד אשר יוארך תוקפה של הוראת השעה המסדירה את השידורים בחקיקה. אמש (ראשון) החליטה הממשלה להאריך את הוראת השעה המסדירה את שידורי החסויות ותשדירי השירות אך ההליך טרם עבר בחקיקה כפי שנדרש. תקופה של הוראת השעה הקודמת פג ביום שבת האחרון.
"
לתדהמת מרשיי" נכתב במכתב אשר העביר עו"ד ליאור חריש בשם איגוד התחנות, "ממשיכה גלי צה"ל שתחת פיקודך לנהוג 'עסקים כרגיל' ובמסגרת שידורי תחנותיה מושמעות פרסומות וחסויות, כאילו לא פקעה הוראת השעה. ברור כי לא יעלה על הדעת שתחנה צבאית, השייכת לצה"ל וממומנת על ידי המדינה מתקציב הביטחון, תפעל בניגוד לדין ושלא כחוק, ותשדר פרסומות וחסויות באופן פיראטי ממש וללא הרשאה או הסמכה בדין".

עוד נכתב כי "במידה והתחנות לא יקיימו את הוראות הדין באופן מייד ויחדלו משידור אלמנטים פרסומיים, ישקול האיוד לנקוט באמצעים משפטיים". העתקים מהמכתב הועברו גם לשר הביטחון, אהוד ברק, שר התקשורת משה כחלון, היועץ המשפטי לממשלה, יהודה ויינשטיין, חברי ועדת הכלכלה והנהלת הרשות השניה.

מגלי צה"ל נמסר שהפנייה טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully