וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל לשכת הפרסום הממשלתית נתן מאיר פורש מתפקידו

אמילי גרינצווייג

17.5.2011 / 16:45

רננה רז בהלם. מאיר יעזוב את תפקידו לאחר 17 שנים: "תודתי נתונה על האמון שניתן בי והתמיכה שקיבלתי מהממונים עלי ומחברי לעבודה במשרדים השונים"

מנהל לשכת הפרסום הממשלתית נתן מאיר פורש מתפקידו לאחר 17 שנים. מאיר שימש בעבר כמשנה לחשב הכללי במשרד האוצר וכן כציר כלכלי בבריטניה. את שרותו בממשלה החל באגף התקציבים והוא חותם למעלה מ-42 שנות שירות ציבורי.

לשכת הפרסום מספקת שירותי פרסום למשרדי הממשלה, ליחידות סמך, ולגופים ציבוריים רבים אחרים. היא כפופה למשרד ההסברה והתפוצות ובעבר למשרד ראש הממשלה ובאחריותה להביא לידיעת הציבור על מגזריו את המידע הציבורי והממשלתי.

במכתב הפרישה שהעביר מאיר נכתב :"בשנות שירותי בלפ"מ גדלה תפוקת הפרסום הממשלתי פי חמישה, והקמפיינים הממשלתיים והציבוריים זוכים להצלחה אהדה וזכירות במידה רבה. במסעות פרסום בנושאים רבים דוגמת הגברת החיסכון במים, הפחתת הקטל בכבישים, העלאת המודעות הסביבתית והבריאותית מוכח כי ניתן לשנות תובנות הציבור ואף להשפיע על הרגליו". עוד ציין מאיר כי בתקופת שרותו התרחבה הפעילות הפרסומית של הממשלה בעיתונות בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט.

"תודתי נתונה על האמון שניתן בי והתמיכה שקיבלתי מהממונים עלי ומחברי לעבודה במשרדים השונים. לעובדי לפ"מ המסורים תודה מיוחדת" כותב מאיר ומסכם "כאן המקום לציין כי השירות הציבורי והממשלתי עשיר בסגל עובדים בעל מחויבות ויכולת מקצועית גבוהה ביותר ושלעיתים אינו זוכה להערכה לה הוא ראוי. בעזרת השם מערכת הממשל תמשיך ותקדם את המשק והחברה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully