וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למקומות, קדימון, רוץ

אמילי גרינצווייג

18.5.2011 / 0:39

שלוש הזכייניות ושתי הפלטפורמות המשדרות- HOT ו-yes שלחו נציגות מכובדת לגמר תחרות פרומקס לתשדירי פרומו וקמפיינים. yes מובילה במספר ההתמודדויות

פרומתאוס, האחראית על נראות המסך של yes מובילה בין הנציגות הישראליות בגמר תחרות Promax/BDA עם שמונה מועמדויות בגמר. התחרות מעניקה פרסים לתשדירי פרומו וקמפיינים לתכניות וכן לתכניות טלוויזיה, התחרות תתקיים ב-28 ביוני בניו יורק. "Yes movies- הקלאסיקות" עם שתי מועמדויות האחת בפרומו המקדם את הרצועה והשניה בקטגוריית העריכה. "Yes movies – לאנשים שאוהבים ", עם מועמדות בקטגורית קמפיין לקידום תוכנית, "yes stars next" יתמודד בקטגוריית שיווק וידאו. הקדימון לסדרה "שני גברים וחצי" יתמודד בקטגוריית הפרומו לתוכנית קומדיה, yes פלאנט בקטגוריית המכירות, פרומו של החברה לגביע העולם בכדורגל יתמודד בקטגוריית הספורט ומשחק הפייסבוק של סדרת הילדים "השועלים" יתמודד בקטגוריית המשחק האינטראקטיבי.

HOT נמצאת במקום השני עם חמש מועמדויות. קמפיין "מחוברים" יתמודד בקטגוריית הקופירייטינג, "חסמב"ה" ו"חצויה 2" יתמודד בקטגורית פרומו לתכניות ילדים. פרומו HOT VOD MOVIE ו- "בובו וזץ – התעלומה" יתמודדו בקטגוריית קידום תכני ה-VOD.

זכייניות ערוץ 2 קשת ורשת עם ארבע מועמדויות כל אחת. קשת תתמודד בקטגורית קמפיין לתכניות חדשות עם קמפיין ההשקה לעונה ה-14 של "עובדה", קמפיין ההשקה לעונה השמינית של "ארץ נהדרת" בקטגוריית קמפיין לקומדיה. במסגרת קטגוריית פרומו לקומדיה תתמודד הזכיינית עם קדימון של "טלוויזיה במיטבה" ולוגו הריאליטי "האח הגדול" עם מועמדות בקטגורית ניהול אומנותי ועיצוב לוגו לתוכנית.

רשת שולחת לתחרות את הפרומו לתכנית התחקירים "360" בקטגוריית עיצוב וארטדיירקשן לפרומו המקדם תוכנית חדשותית כמו גם בקטגוריית קידום ושיווק. "המשפחה" תתמודד בקטגורית הפרומו המקדם רצועה וכן בקטוגרית בימוי פרומו.

גם ערוץ 10 יתמודד בגמר התחרות. האולפן הדינמי של מהדורת החדשות של הערוץ הגיע לגמר בקטגוריית עיצוב וארטדיירקשן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully