וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמדים לאפי פלטינום: בזק, חוגלה קימברלי ותמי 4

עדי דברת-מזריץ

18.5.2011 / 13:23

משרדי הפרסום עם מספר המועמדויות הגבוה ביותר הם: מקאן אריקסון עם שמונה מועמדויות, אדלר חומסקי עם שש ושלמור אבנון עמיחי עם ארבע מועמדויות

וכרזו 33 העולים לגמר בתחרות פרסי אפי (Effie Awards) - תחרות השיווק והפרסום האפקטיווי שעורך המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) בשיתוף איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום.

המועמדים בקטגוריה הנחשבת ביותר, אפי פלטינום - על הישגים לאורך זמן - הם חברת בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי - הודות למהפך שעברה מחברת תקשורת ממשלתית ומותג שחוק למותג תקשורת חדשני ומוביל; חוגלה קימברלי, באמצעות מקאן אריקסון, על המהלך הדיגיטלי של קוטקס יאנג - בניית תת קטגוריה של מוצרי היגיינה לבנות נוער וניהול דיאלוג עם הצרכניות החדשות באמצעות הדמות הוירטואלית קיטה; ותמי 4, באמצעות אדלר חומסקי, אודות למהלך של הטיית שוק המים לשתייה מהמים המינרליים, לטובת הצריכה הביתית באמצעות מסנני תמי 4.

בכל אחת מ-11 הקטגוריות בתחרות הוכרזו שלושה מועמדים, המייצגים 29 מפרסמים ו-15 משרדי פרסום. הקטגוריות הן מזון; מוצרי צריכה שאינם מזון; מוצרי צריכה לא מתכלים; פיננסים לימודים ושירותים; תקשורת, מדיה, היי-טק ומחשוב; עמותות, ארגונים התנדבותיים, משרדי ממשלה, מלכ"רים ורשויות ציבוריות; חברות מהמגזר העסקי שהובילו מהלכים של אחריות חברתית; מגזרים; קמעונות; תקציבים קטנים; והאפי פלטינום.

משרדי הפרסום עם מספר המועמדויות הגבוה ביותר הם: מקאן אריקסון עם שמונה מועמדויות, אדלר חומסקי עם שש ושלמור אבנון עמיחי עם ארבע.

החברות עם מספר המועמדויות הרב ביותר הן בזק עם שלוש מועמדויות, שטראוס גרופ עם שלוש (כולל המועמדות לתמי 4 שבבעלותה) וחוגלה קימברלי עם שתי מועמדויות. טקס הענקת הפרסים יתקיים ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully