וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CW רכשה פורמט שעשועון ישראלי

אמילי גרינצווייג

18.5.2011 / 15:02

"The Frame” הוא פורמט לתכנית ריאליטי שפותח על ידי חברת יולי אוגוסט הפקות, מפיקת "לעוף על המיליון", במהלכו מספר זוגות מבודדים בדירות חדר בהן מותקנות מצלמות

רשת השידור האמריקאית CW רכשה את פורמט הריאליטי "The Frame” שפותח על ידי חברת יולי אוגוסט הפקות. על פי הפורמט מבודדים מספר זוגות בדירות חדר בהן מותקנות מצלמות, כשהכלל המוביל הוא: "If you're out of the Frame, you're out of the game". התכנית משודרת בכמה פלטפורמות במקביל, כל המתרחש בדירות משודר באינטרנט 24 שעות ביממה והגולשים יכולים לבחור באיזו זוג לצפות. זמן הצפייה המצטבר בכל אחד מהזוגות קובע את מיקומו במשחק. הזוגות הפחות נצפים, מועמדים להדחה מדי שבוע. תכנית ההדחה והמשימות הייחודיות ישודרו בתכנית פריים טיים שבועית ב-CW.

זוהי עסקת מכירה שניה של חברת יולי אוגוסט בתוך חודשיים. רשת NBC הודיעה לפני כחודש כי תשדר בקיץ הקרוב את שעשועון על פי הפורמט המקורי של חברת ההפקה "לעוף על המיליון". שני הפורמטים פותחו על ידי עמית סטרטינר וליסה שילוח. מאחורי הרעיון של The Frame עומד ליאור מאירי ואת שתי עסקאות המכירה ביצעה ארמוזה פורמטס.

ליסה שילוח מבעלי "יולי אוגוסט הפקות" מסרה בתגובה: "אנו נרגשים מההכרה המקצועית שאנו זוכים לה מרשתות אמריקאיות מובילות. ההצלחה הזו מעודדת אותנו להמשיך במאמצי הפיתוח ובאמתחתנו כבר כמה פרויקטים חדשים". אבי ארמוזה, בעלי ארמוזה פורמטס מסר: "הצבנו לעצמנו יעד אסטרטגי לחדור לשוק האמריקאי והשנה הוא מתממש בעוצמה רבה. אנו שמחים שמערך ההפצה שבנינו מציב את 'ארמוזה פורמטס' בשורה הראשונה עם חברות הפורמטים הבינלאומיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully