וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקטור יהודה לנקרי עוזב את דירקטוריון חדשות 2

אמילי גרינצווייג

19.5.2011 / 14:23

ההערכות הן כי לנקרי עוזב מכיוון שהעריך שלא ימונה ליושב ראש הדירקטוריון בחברה. דפנה מיתר נחמד מונתה לחברת דירקטוריון בחדשות 10

יו"ר דירקטוריון חדשות 2, ד"ר יהודה לנקרי, לא ימשיך בתפקידו כיו"ר או כחבר בדירקטוריון החברה, זאת לאחר שביקש להסיר את מועמדותו. במקומו בחרה וועדת האיתור את עו"ד דפנה מיתר נחמד לאחת משבעה הדירקטורים החדשים.

ההערכות הן שהסרת המועמדות של לנקרי קשורה בתחושתו לפיה לא ימונה ליו"ר דירקטוריון החברה. עם זאת, יש לציין כי חברי הדירקטוריון עצמם הם שממנים את יו"ר הדירקטוריון ואילו הרשות מעבירה המלצה בנושא.

בדיון שקיימו היום חברי וועדת האיתור למינוי דירקטורים של מועצת הרשות השנייה, בראשות יעקב שחם, אושרו את הדירקטורים לחדשות ערוץ 2 וערוץ 10 על פי החלוקה הבאה: דירקטוריון חדשות ערוץ 2: עו"ד רחל דון-יחיא, רו"ח אהוד רצאבי, תמר האוזנר-רווה ועדי ברשדסקי. דירקטוריון חדשות 10: איתמר צ'יז'יק, יורם שכטר, עו"ד דפנה מיתר נחמד וכן אלי אללוף, שימשיך לכהן עד סוף הקדנציה שלו.

במהלך הדיון הציעה חברת הוועדה, ד"ר עליזה לביא, שהוועדה תבקש מיהודה לנקרי לחזור בו מהסרת מועמדותו, ואמרה: "לנקרי הוא מועמד ראוי עם ניסיון רב". עם זאת, נמנעה העלאת הנושא להצבעה. לביא התייחסה גם לחלוקה המגדרית של חברי הדירקטוריון ודרשה כי תהיה חלוקה מגדרית שווה, ולא מצב שבו בחברת חדשות 2 יש שלוש נשים וגבר לעומת חברת החדשות של ערוץ 10 בה יושבים שלושה גברים ואשה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully