וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני עיתונאים נפצעו מידוי אבנים בשטחים

אמילי גרינצווייג

19.5.2011 / 15:08

כתב ערוץ 1 דניאל אופיר וכתב ערוץ 7 חזקי עזרא נפצעו קל שעה שפלסטינים ידוי אבנים על סיור של חברי הכנסת מהאיחוד הלאומי . אופיר: זה סיכון שלקחנו על עצמנו"

שני עיתונאים שהתלוו לסיור של האיחוד הלאומי בעוטף ירושלים נפצעו מזריקת אבנים על ידי פלסטינים. השניים, כתב ערוץ 1, דניאל אופיר וכתב ערוץ 7 חזקי עזרא, התלוו לסיור שערכו שלושת חברי הכנסת של האיחוד הלאומי, פרופ' אריה אלדד, מיכאל בן ארי ואורי אריאל.

אופיר נפצע בראשו ופונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי, עזרא נפצע קל בשפתו. השניים נפגעו מאבנים שנזרקו לעבר רכבו של חבר הכנסת מיכאל בן ארי, בו שהו השניים בעת כניסתם חזרה לגבולות הקו הירוק, במחסום קלנדיה. במחסום עצמו התפתחו עימותים מילוליים בין חברי הכנסת ליושבי האיזור.

דניאל אופיר אמר לוואלה! ברנז'ה :"נעים זה לא, אבל זה חלק מהעבודה. ידענו שאנחנו נכנסים לאיזור בעייתי מבחינה ביטחונית והיינו בלי ליווי, זה סיכון שלקחנו על עצמנו". ח"כ אריה אלדד מסר בתגובה: "האירוע ממחיש שמשטרת ישראל ורשויות הביטחון הפקירו שטח ביטחוני של ישראל ומאפשרים לשוטרי הרשות הפלסטינית ולחמאס לעשות בשטח כבתוך שלהם. רק מטומטמים יכלים לחשוב שאם הם יפקירו את צפון ירושלים הם לא יצטרכו מחר להילחם על רחוב יפו או על משכן הנשיא". ח"כ בן ארי מסר: "מסתבר שנתניהו מחלק את ירושלים בפועל. מדינת ישראל איבדה כל סממן של ריבונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully