וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירי גל"צ: "לא ניתן לפגוע בתחנה ובנו"

אמילי גרינצווייג

21.5.2011 / 16:19

מגישים, עורכים ומנהלי מחלקות בתחנה הצבאית בהם גם אילנה דיין ורזי ברקאי מפרסמים גילוי דעת בעקבות החלטת שר הבטחון למנות מפקד חדש לתחנה

עיתונאים בכירים בגלי צה"ל בינהם מגישים, עורכים ומנהלי מחלקות מפרסמים היום גילוי דעת בעקבות החלטת שר הבטחון להדיח את מפקד התחנה יצחק טוניק מתפקידו: "הפתעה וגם כעס על האופן המוזר, מעכשיו לעכשיו, שבו נמסרה ההודעה, תוך הפגנת חוסר רגישות משווע. אירועי היממה האחרונה מצטרפים לשורה של התבטאויות וצעדים בתקופה האחרונה, שנדמה שמטרתם לפגוע בעצמאות העיתונאית של שידורי התחנה ושל העיתונאים העובדים בה", נכתב בגילוי הדעת עליו חתומים בין היתר רזי ברקאי, אברי גלעד, אילנה דיין, יעל דן, דליק ווליניץ, ירון וילנסקי, גולן יוכפז, טלי ליפקין שחק וגלית אלטשטיין ראש מחלקת החדשות.

עוד כותבים החותמים: "טוניק מילא את תפקידו בצורה טובה וראויה, שיקוליו היו תמיד מקצועיים, תוך שימת דגש על שידורים בעלי אופי מיוחד לתחנות גל"צ וגלגלצ ...אנו, עיתונאי התחנה, נעשה כל שנדרש כדי למנוע פגיעה בתחנה ובנו".

שר הבטחון אהוד ברק הודיע ביום חמישי על הקמת ועדת איתור לתפקיד מפקד גל"צ, זאת מבלי לעדכן בנושא הן את טוניק, שכיהן בתפקיד מאז 2007 והן את בכירי התחנה שלמדו על הנושא מהתקשורת.

מלשכת שר הבטחון נמסר: "במשך ארבע השנים שאהוד ברק מכהן כשר בטחון נשמרה העצמאות העיתונאית של גל"צ מכל משמר וכך יהיה גם בעתיד תחת המפקד החדש. מפקד התחנה יצחק טוניק, נבחר על ידי שר הבטחון באוקטובר 2007 וסיום כהונתו נבחן לקראת אוקטובר 2010. הכהונה התארכה בשל הצורך לפתור את עניין שידורי החסויות, עניין שנפתר ביום ראשו ןהאחרון בעקבות ישיבת הממשלה, בעקבות דרישת שר הבטחון ברק. לאחר שהעניין נפתר, מונתה ועדת האיתור לבחירת מפקד חדש לגל"צ. מדובר בתהליך החלפה סדור ומתבקש גם בתחנה צבאית, כמו בכל גוף אחר שבאחריות מערכת הביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully