וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע דין וחשבון

אמילי גרינצווייג

22.5.2011 / 11:13

חבר הכנסת איתן כבל דורש לזמן את השר אהוד ברק להסביר בפני ועדת חוץ וביטחון את הדחתו של מפקד גל"צ. טוניק יכנס הערב את עובדי התחנה

ח"כ איתן כבל (עבודה) מבקש לזמן את שר הביטחון, אהוד ברק, לדיון דחוף בוועדת חוץ וביטחון, על מנת שיסביר בפני הוועדה את סיבת הפיטורים ודרך הפיטורים של מפקד גלי צה"ל. כבל כתב בפניה ליו"ר הועדה ח"כ שאול מופז כי בכוונתו להגיש תיקון לחוק גלי צה"ל אשר יקבע את דרך מינוי מפקד התחנה, זאת על מנת "למנוע את היתכנותם של מצבים בהם הפוליטיקה היא אשר מכתיבה את אופן המינוי או פיטוריו של נושא תפקיד חשוב זה". כבל כותב עוד:"אבקש את התייחסותך הדחופה לבקשתי, בטרם התהליך יהיה בלתי הפיך".

מפקד גלי צה"ל יצחק טוניק יכנס הערב את עובדי וחיילי התחנה לשיחה, לראשונה מאז הודיע שר הביטחון אהוד ברק על הקמת ועדת איתור למינוי מפקד חדש לתחנה הצבאית ביפו.

בתוך כך, יו"ר ועדת החינוך התרבות והספורט, ח"כ אלכס מילר (ישראל ביתנו), יקיים בשבוע הבא דיון בהדחתו של מפקד גלי צה"ל, יצחק טוניק, על ידי שר הביטחון, אהוד ברק. ברק יזומן לוועדה על מנת להסביר את מניעיו. לדברי ח"כ מילר "החלפת מפקד צריכה להתבצע על פי הנהלים, על מנת למנוע אפשרות של השר הממונה להשפיע על התכנים המשודרים בתחנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully