וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניהו נבחר לאיש השנה בתקשורת של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור

אמילי גרינצווייג

22.5.2011 / 13:57

דובר צה"ל היוצא יקבל את הפרס במסגרת טקס האריה השואג. יו"ר האיגוד סילביה בית הלחמי: "בניהו תרם להכרה בחשיבות מעמדו ותפקידו של הדובר, איש התקשורת ויחסי הציבור"

דובר צה"ל היוצא, תת אלוף אבי בניהו, נבחר לאיש השנה בתקשורת של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות לשנת 2011. התואר יוענק לבניהו במסגרת טקס האריה השואג של האיגוד שיתקיים ביום שלישי, ה-31 במאי 2011.

סילביה בית הלחמי, יו"ר האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות נימקה את הבחירה: " תא"ל בניהו נימנה על אנשי התקשורת הוותיקים והידועים בישראל, שימש בתפקידים רבים שבהם תרם להכרה בחשיבות מעמדו ותפקידו של הדובר, איש התקשורת ויחסי הציבור בעיצוב המדיניות התקשורתית והתדמיתית של כל גוף ממלכתי צבאי ואזרחי גם יחד". עוד הוסיפה בית הלחמי: "אבי בניהו ידוע כאיש העומד על דעותיו ועל אמינות דבריו בתקשורת, חותר תמיד לחקר האמת וחשיפתה, ועושה עבודתו נאמנה בכל התפקידים שבהם שימש. אין ספק שהשפעתו על מעמד ענף יחסי הציבור והדוברות, - הינה גדולה וחשובה".

נותני החסות הראשיים לאירוע השנה הם: משרד שרף תקשורת ויחסי ציבור, שהעניק חסותו בשם המשרדים ליחסי ציבור, וכן קבוצת יפעת תקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully