וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד עיתונאי רשוה"ש מאיים לא לשדר את נאום נתניהו

אמילי גרינצווייג

23.5.2011 / 14:45

זאת המחאה על כך שתקציב הפקות המקור של הרשות עומד להיגמר. שקלאר מתעתד לפנות למשרד ראש הממשלה ולאוצר בבקשה שיעבירו כספים להפקות על חשבון כספי הרפורמה

וועד עיתונות הפקה ברשות השידור מאיים בהפעלת סכסוך עבודה אם לא יועבר תקציב מיידי להפקות מקור ברשות השידור. במכתב שהעבירו חברי הוועד למנכ"ל הרשות מוטי שקלאר, ויו"ר הרשות, אמיר גילת, נטען כי תקציב הפקות המקור, אשר עמד בפועל על 7 מיליון שקלים, מגיע למיצוי מלא, "מה שמעמיד את מחלקת התכניות ללא תקציב להפקות מקור החל מסוף החודש".

הוועד דורש העברה מיידית של תקציבים: "בין אם מתוך תקציב הפקות חיצוניות ובין אם מתקציב אחר לטובת הפקות המקור. במידה ולא יועבר תקציב זה לאלתר אנו נאלץ, בצר לנו, להפעיל את סכסוך העבודה ולהפעיל צעדים ארגוניים לרבות הפסקת שיתוף הפעולה בהפקות חיצוניות". גורם בוועד הוסיף כי נשקלת אפשרות שלא לשדר את נאומו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו בקונגרס האמריקאי מחר ב-18:00 שעון ישראל.

מוטי שקלאר, מנכ"ל הרשות, מסר בתגובה :" אני מקווה שהעובדים יגלו אחריות ויעבירו את המשדר החשוב הזה. אנו נמצאים לקראת סיום חקיקת חוק הרשות, בכוונתי להוציא מכתב למשרד ראש הממשלה ומשרד האוצר בבקשה שיעבירו כספים לרשות, על חשבון הכספים שינתנו במסגרת הרפורמה, על מנת שנוכל לתקצב את ההפקות ברשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully