וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה עיכבה לחקירה את כתבי השטחים של גל"צ וחדשות 2

אמילי גרינצווייג

24.5.2011 / 13:05

אוהד חמו, תמר לוי וכן צלם של ynet סיקרו את פריצתם של פעילי הימין לבית שפירא הנמצא בישוב היהודי בחברון. השלושה עוכבו לחקירה, בטענה שהפרו צו של שטח צבאי סגור ושוחררו במהירות

אוהד חמו, כתב השטחים של חדשות 2 ותמר לוי, כתבת השטחים של גלי צה"ל עוכבו הלילה לחקירה במשטרת מחוז ש"י. הכתבים וכן צלם של אתר ynet סיקרו את פריצתם של מספר פעילי ימין לבית שפירא הנמצא בישוב היהודי בחברון, כמחאה על נאומו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו בוועידת איפא"ק.

המשטרה, אשר עצרה במהלך הלילה שישה פעילי ימין, עיכבה את השלושה לחקירה, בטענה שהפרו צו של שטח צבאי סגור. בהמשך נגבתה מהם עדות והם שוחררו בהקדם וללא תנאים מגבילים.

גורמים בקרב פעילי הימין אמרו כי הם נדהמו מהמעצר, וכי החשש הוא שבמדינת ישראל יש כאלה המבקשים לאמץ שיטות וגישות של משטרים אחרים הפוגעים בחופש העיתונות ולא מאפשרים לעיתונאים לסקר אירועי מחאה נגד השלטון :" רק מי שיש לו מה להסתיר ולא רוצה שהמצלמות יתעדו מחאות נגד המשטר עוצר עיתונאים ומבקש להרתיע אותם".

מגלי צה"ל נמסר בתגובה:"הכתבת הצטרפה לסיור באזור וכתוצאה של אי-הבנה נעצרה. היא תוחקרה ושוחררה". ממשטרת מחוז ש"י נמסר בתגובה: "במהלך הלילה הגיעו פעילי ימין לבית שפירא. כוחות צבא ומשטרה הגיעו למקום. מספר חשודים עוכבו בחשד להשגת גבול ושוחררו. לעניין הכתבים שעוכבו, במחוז ש"י מכירים בחשיבות עבודת התקשורת והביצוע הסיקור התקשורתי במסגרת החוק"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully