וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספית: "ברק רוצה ביביתון משלו"

הדס ריבק

24.5.2011 / 14:28

עיתונאי מעריב התייחס להדחת מפקד גלי צה"ל על ידי שר הבטחון בכנס התקשורת של מכללת יזרעאל. רזי ברקאי: "אנחנו עוברים ימים לא פשוטים, מה ששר הביטחון עשה הוא דבר שלא ייעשה"

"יש בישראל התקפה משולבת ורבת זרועות, על חופש הביטוי והדמוקרטיה" כך אמר היום עיתונאי מעריב, בן כספית, בפאנל "חופש הביטוי מול חופש השיסוי" המתקיים בפסטיבל "שומר מסך" במכללת עמק יזרעאל.

כספית התייחס בדבריו לעיתון ישראל היום ואמר :הנייר שנקרא 'ישראל היום' - מיליארדר שמוציא מאות מיליונים על נייר שאין בו מילה רעה על ביבי. ברק ראה ורוצה ביביתון משלו, וכבר שנתיים מנסה להשתלט על גלי צה"ל" עוד אמר כספית: "יש התקפות על שאר כלי התקשורת: על הערוץ הראשון מזמן השתלטו ויש ניסיונות להגביל את הקדנציות של מנכ"לי חדשות 2 ו-10. יש להילחם על היכולת של התקשורת להמשיך לסקר את השלטון בישראל".

גם רזי ברקאי התייחס לפרשת הדחת מפקד גלי צה"ל ואמר: "אנחנו עוברים ימים לא פשוטים, מה ששר הביטחון עשה הוא דבר שלא ייעשה בצורה, באופן ובעיתוי". שר התקשורת משה כחלון התייחס לדברים ואמר "כל ממשלת ישראל, כולל ברק, הכירו בחשיבות גל"צ, אך הבעיה היא כלכלית. מי כמוני מבין בתחרות - השארתי את ערוץ 10 בחיים כדי שלא נישאר רק עם שני ערוצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully