וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה? לך ברח

אמילי גרינצווייג

27.5.2011 / 0:51

דבר אחד בטוח: אהוד יערי חידש את החוזה שלו בחדשות 2 לארבע שנים נוספות. מעבר לכך מתנהל קרב גרסאות בין גורמים בחדשות 2 לגורמים בחדשות 10 לגבי המהלכים שהובילו לחידוש החוזה

"איני יודע מי מגיב בשם ערוץ 10, אבל הוא משקר במצח נחושה. אני יכול רק לקוות שהם לא משקרים בשידוריהם באותו האופן", כך אמר אהוד יערי, הפרשן הבכיר לענייני ערבים של חדשות 2, בעקבות מלחמת גרסאות בין חדשות 10 לחדשות 2 בדבר חידוש חוזהו.

יערי חתם לאחרונה על חידוש חוזה בחברת החדשות של ערוץ 2, בה הוא משמש כפרשן למעלה מ-10 שנים. אין עוררין על העובדה שנוצר קשר כלשהו בין חדשות 10 לבין יערי, וכי אפשרות קיומה פגישה עלתה בין הצדדים, אך על השאלה מי יזם את הקשר ומה היו המניעים שמאחורי היוזמה מתנהל קרב גרסאות בין גורמים בחברות החדשות.

גורם בחדשות 10 סיפר: "יערי פנה אלינו לקראת תום חוזהו בחדשות 2 באמצעות גורם שלישי. העברנו לו מיד שיש לנו חוזה ארוך טווח עם צבי יחזקאלי ואנחנו מרוצים ממנו. בתגובה העביר יערי מסר שהוא ישמח לעבוד לצד יחזקאלי. הערכנו שיערי רק מנסה להשתמש בנו כדי לשפר את תנאיו מול מעסיקיו ולכן החלטנו אפילו לא להיפגש איתו – החלטה לא מקובלת ולא מנומסת, אבל בדיעבד חכמה". עוד הוסיף הגורם: "שמרנו על דיסקרטיות לגבי פנייתו של יערי, וחבל שהעניין הודלף כעת על ידי הצד השני באופן מעוות. לדעתנו הדבר אינו לכבודו של יערי ואינו לכבודנו".

גורמים בחדשות ערוץ 2 מספרים סיפור שונה: "מספר שבועות לפני סיום החוזה של יערי נעשתה פניה אליו מערוץ 10, אבל יערי סירב להפצרותיהם לפגישה", אמר גורם בכיר בחדשות 2 והוסיף: "זו גם לא הפעם הראשונה לאורך השנים בה מתקיים גישוש כזה מצד ערוץ 10, אשר כלל בעבר ניסיונות לגיוס סוכן ידוע על מנת לסייע להם". כן ציין אותו גורם כי אין ממש בטענות לפיהן יערי ניסה להשתמש בערוץ 10 על מנת למנף את חוזהו בחדשות 2 לראייה, אומר הגורם, "את הפנייה מערוץ 10 הוא חשף בפנינו רק לאחר שחתם על הארכת חוזהו".

גם כעת נראה כי הקרב טרם הסתיים. מחדשות 10 נמסר בתגובה: "הגיעה פניה מאהוד יערי והיא נדחתה על הסף". מחדשות 2 נמסר בתגובה:" אנו שמחים שאהוד יערי, הפרשן לענייני ערבים הטוב בישראלי, ימשיך בחדשות ערוץ 2 גם בשנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully