וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את המשך שידור החסויות בגל"צ

אמילי גרינצווייג

30.5.2011 / 20:15

ההצבעה על הארכת הוראת השעה עברה ברוב של 28 תומכים וללא מתנגדים או נמנעים. רזי ברקאי השקיף על הדיון מיציע העיתונאים ואף נועד עם מספר חברי כנסת לפניו

הוראת השעה, המאפשרת את המשך שידור תשדירי השירות והחסות בגלי צה"ל במשך שנה, עברה לפני שעה קלה בקריאה ראשונה במליאת הכנסת, ברוב של 28 תומכים וללא מתנגדים או נמנעים. הוראת השעה תעבור כעת לועדת הכלכלה להכנתה לקריאה שניה ולקריאה שלישית. מרבית הח"כים ניצלו את הדיון כדי לתקוף את שר הבטחון ברק, על אופן הפיטורים של מפקד התחנה יצחק טוניק.

במסגרת ההחלטה נקבע עוד כי תוך חודש וחצי יוגשו המלצות כלליות בנושא עיגון משדרי החסויות והשירות בתחנה וכי תוך כחמישה וחצי חודשים תגיש ועדה, ברשות שר הביטחון, את המלצותיה לגבי עתידה של התחנה.

על הדיון השקיף מיציע העיתונאים מגיש גלי צה"ל רזי ברקאי. ברקאי אף נועד עם מספר ח"כים בטרם ההצבעה. לא מדובר בהתערבות ראשונה של מגישים בכירים מהתחנה הצבאית בנסיונות להשפיע על ח"כים ושרים בנושא. כפי שנחשף בוואלה! ברנז'ה, בשבועות האחרונים פנו מגישים בכירים בתחנה הצבאית לשרים שונים ואף אל לשכת ראש הממשלה, על מנת לשכנעם לתמוך בערר שהוגש על ידי שר הביטחון, אשר נדון מאוחר יותר בישיבת הממשלה. ברקאי אישר את הימצאותו במשכן ומסר בתגובה :"אמשיך לעשות מה שצריך כדי לעזור". מגלי צה"ל לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully