וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון תקשורתי - לא חובה

אמילי גרינצווייג

31.5.2011 / 15:16

ועדת האיתור לתפקיד מנכ"ל רשות השידור מפרסמת את הדרישות מהמועמדים לתפקיד. גם יחסי חיבה עם ראש הממשלה אינם קריטריון בשלב זה

ועדת האיתור לבחירת מנכ"ל רשות השידור התכנסה לישיבתה הראשונה וקבעה את תנאי הסף הנדרשים מהמנכ"ל שיבחר לתפקיד. הוועדה החליטה על פרסום פומבי של הדרישות וקוראת לכל מי שרואה עצמו כמועמד לתפקיד להגיש את מועמדותו בתוך שלושה שבועות. המנכ"ל החדש יחליף את מוטי שקלאר שמסיים את תפקידו בחודש יולי הקרוב.

מנכ"ל רשות השידור הבא ידרש להיות תושב ישראל שמלאו לו 25 שנה לפחות. כמו כן תדרוש הוועדה כי המנכ"ל הבא יהיה בעל ידע בתחום התקשורת, בעל תואר אקדמי ניסיון של חמש שנים לפחות בתפקיד בכיר בתחום הניהול העסקי של תאגיד בעל היקף עסקים משמעותי, או בכהונה ציבורית בכירה או בתפקיד בכיר בשירות הציבורי בנושאים כלכליים, מסחריים, ניהוליים או משפטיים– זאת בתנאי שיהא בעל ניסיון ניהולי משמעותי, אפשרות נוספת היא כי למועמד יהיו חמש שנות ניסיון בתפקיד ניהולי בכיר בתחום התקשורת, אם כי הדבר אינו הכרחי.

בוועדת האיתור לבחירת מנכ"ל רשות השידור חברים חבר הוועד המנהל ברשות, יואב הורביץ, נציב שירות המדינה, עו"ד משה דיין, דיקן מכללת שערי משפט, ד"ר אביעד הכהן והשחקנית יונה אליאן. יושב הראש הוא יו"ר רשות השידור אמיר גילת.

דני זקן, יו"ר אגודת העיתונאים אמר בתגובה: "מצער שבין הדרישות לא מופיע כתנאי סף ניהול בתחום התקשורת, שהוא לטעמנו הכרחי לתפקיד מנכ"ל רשות השידור. מעבר לכך, אנחנו מברכים על התחלת התהליך ומקווים שהמנכל שיבחר ידע ליישם את הרפורמה, בשיתוף עם עיתונאי הרשות יחזק את מעמד הרדיו ויחזיר את הערוץ הראשון לקדמת הבמה התקשורתית בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully