וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Yes השיקה את ערוץ ההיסטוריה ב-HD

אמילי גרינצווייג

31.5.2011 / 17:55

הערוץ, המופק בישראל על ידי טלעד, יהיה פתוח להתנסות בחינם עד ל-1 ביולי ולאחר מכן יעלה תשעה שקלים ותשעים אגורות ללקוחות המנויים על חבילת הסרטים

yes השיקה לראשונה את ערוץ ההיסטוריה בטכנולוגיית HD, עם לוח שידורים השונה מהלוח הרגיל של הערוץ. שידורי הערוץ החדש החלו ב-16 במאי, באפיק 537 והם בלעדיים ללקוחות החברה. הערוץ יהיה פתוח להתנסות בחינם עד ל-1 ביולי ולאחר מכן יעלה תשעה שקלים ותשעים אגורות ללקוחות המנויים על חבילת הסרטים. ערוץ ההיסטוריה מופק ומשודר בישראל על ידי טלעד.


יונה ויזנטל סמנכ"ל התוכן של yes מסר: "אנו מברכים על הצטרפות ערוץ ההיסטוריה לעושר התכנים אשר מוצעים כיום ב yes ב HD, לקוחותינו נהנים כבר מכל היצע הסדרות והסרטים שמציעה yes גם באיכות HD בנוסף לערוצי ספורט, טבע וכעת גם ערוץ ההיסטוריה, אנו נמשיך במגמה זו גם בהמשך."

יעל מיכאלי, מנהלת ערוץ ההיסטוריה: "אנחנו גאים להשיק את ערוץ ההיסטוריה HD, אשר זוכה לנאמנות ולאהדה רבה מאד בקרב צופים מכל הגילאים. הצפייה בתכנים היסטוריים באיכות HD משמעותה לראות את ההיסטוריה מתעוררת לחיים בעומק ובחדות כפי שמעולם לא נראתה. ערוץ ההיסטוריה HD הוא עדות נוספת למחוייבות שלנו להיות המובילים בתכנים דוקומנטריים מהנים ומעשירים ברמה הגבוהה ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully