וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום תל אביב קיבל את תקציב היח"צ של סמייל 012

אמילי גרינצווייג

31.5.2011 / 18:05

שלום תל-אביב יהיה אחראי על הניהול התקשורתי הכולל של החברה ויטפל בכל היבטי פעילותה, לרבות קידום מוצרי ושירותי החברה, קידום המותג וליווי סוגיות רגולטוריות

משרד שלום תל-אביב קיבל את תקציב יחסי הציבור והדוברות של חברת התקשורת 012 סמייל, המספקת שירותי אינטרנט וטלפוניה. שלום תל-אביב יהיה אחראי על הניהול התקשורתי הכולל של החברה ויטפל בכל היבטי פעילותה, לרבות קידום מוצרי ושירותי החברה, קידום המותג וליווי סוגיות רגולטוריות.

012 סמייל היא חברת תקשורת המספקת את שירותיה בארץ ובעולם החל מ-1997 למאות אלפי לקוחות ונמצאת בבעלות מלאה של קבוצת התקשורת פרטנר. בין לקוחות שלום תל-אביב, הנמצא בבעלות זמיר דחב"ש ורינת פרידמן, נמצאים בנק ישראל, קרן אייפקס, שירותי בריאות כללית, סמסונג סלולר, איקאה, סופר-פארם, בית השקעות אי.בי.אי, קרן הון סיכון ג'נסיס פרטנרס, חב' התרופות פריגו וברקליס קפיטל.

לדברי עופר פרי, מנכ"ל 012 סמייל, "שוק התקשורת הישראלי נמצא בנקודת מפנה. בכוונתנו לשמור על מעמדה של 012 סמייל כמובילת שוק, ברמת החדשנות הטכנולוגית והשירותית ועל-ידי העמקת תחומי פעילותה כספקית שירותי אינטרנט, תקשורת בינלאומית ושירותי טלפוניה לשוק העסקי והפרטי, וכן באמצעות כניסה לתחומים חדשים. כחלק מתמהיל השיווק של החברה נשים דגש גם על יחסי ציבור ופעילות תקשורתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully