וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ מיגזרי

אמילי גרינצווייג

1.6.2011 / 14:22

בערוץ 9 זועמים על טדי הפקות על שלא איפשרו את הופעתה של דיאנה גולבי בארוע לציון עשור לפיגוע בדולפינריום. טדי: "בשל מחויבות קודמת נבצר מדיאנה ליטול חלק במשדר"

מדוע לא תופיע זוכת כוכב נולד דיאנה גולבי באירוע לציון עשר שנים לפיגוע בדולפינריום? ערוץ 9 יקיים היום, משדר מיוחד לציון יום השנה העשירי לפיגוע, ומהפקת המופע פנו לחברת טדי הפקות, המייצגת את גולבי, וביקשו כי היא תופיע באירוע.

גורמים בערוץ 9 מספרים כי בטדי טענו תחילה כי לגולבי, חיילת בשירות חובה, אין את האישור הנדרש מדובר צה"ל להשתתפותה באירוע. לאחר שהתברר כי האישור הושג, נטען בחברת ההפקה כי גולבי, דווקא היתה מעוניינת להופיע, אולם יש לה התחייבויות אחרות באותו המועד.

בין האומנים שכן יופיעו באירוע, אותו ינחו אנה ארונוב וולדימיר רב-ציון, ניתן למצוא את ולאדי בלייברג, מיכאל קירקילן ואחרים. משדר המופע בערוץ 9 ילווה בכתבות וסרטונים על סיפורם האישי של ההרוגים והפצועים בפיגוע.

מערוץ 9 נמסר: "צר לנו על התנהלותה של חברת ההפקה במקרה זה. מדובר במשדר המציין אירוע ראשון במעלה, והיינו מצפים לשיתוף פעולה ושילוב זרועות מצידה של טדי הפקות". מטדי הפקות נמסר: "דיאנה ומנהליה הביעו נכונות להשתתף במשדר ועל כן אף פנו מיוזמתם לדובר צה"ל לקבלת אישור, אך לצערנו בשל מחויבות קודמת נבצר מדיאנה ליטול חלק במשדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully