וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור - אפשרות לעיצומים כבר שבוע הבא

אמילי גרינצוויג

2.6.2011 / 0:31

ועד עיתונות ההפקה מאיים לנקוט בצעדים ארגוניים, אם לא יועבר תקציב לחטיבת התכניות: בשלב ראשון יפסק שיתוף הפעולה עם ההתקשרויות החיצוניות ברשות

ועד עיתונות הפקה ברשות השידור מאיים בפתיחת עיצומים והשבתות כבר בשבוע הבא, אם לא יועבר תקציב לחטיבת התוכניות ברשות השידור. במכתב שהעביר היום (ד') הוועד ליו"ר הרשות, אמיר גילת, ומנכ"ל הרשות, מוטי שקלאר, כותבים העובדים כי הם עתידים להפעיל צעדים ארגוניים כבר ביום ראשון הקרוב ה-5 ביוני 2011: "בצר לנו, ובהעדר כל פעולה מצדכם למנוע את הפגיעה בשידורי הערוץ הראשון, אנו נאלצים להודיע לכם כי נאלץ כנציגי עיתונאי הטלויזיה, לפעול על מנת לקיים את החוק ולדאוג לכלל הצופים אותם אנו משרתים. (...) לא נוכל להמשיך בחיבוק ידיים לנוכח אזלת היד של ההנהלה. אנו תקווה כי בכל זאת ימצא פתרון מיידי שימנע פגיעה בשידורים".

העובדים מתכננים להשבית בשלב הראשון את שיתוף הפעולה עם ההתקשרויות החיצוניות ברשות, כאשר מאוחר יותר ינקטו בצעדים חריפים נוספים שיכללו גם את חטיבות החדשות והספורט.

עוד כותבים נציגי הוועד: ”בשעת כתיבת שורות אלה הנכם דנים עם מאות מוזמנים בבית מלון על חזון רשות השידור. לא רפורמה ולא חזון לא יחזירו אלינו את הצופים, ההולכים ומתמעטים ביחס ישיר לתקציבים המופנים להפקות מקור. מן הסתם ניתן היה לחשוב שנית בטרם בזבוז אלפי שקלים מקופת רשות השידור על דיונים תיאורטיים בבית מלון ולהעביר את הכסף לתכניות וליצירה. בזבוז התקציב לדיונים וארוחות בבית מלון למאות מוזמנים אולי תביא לחזון, כרגע היא אסון והיא נראית כמו הסעודה האחרונה".

מרשות השידור נמסר: "מוסדות רשות השידור וההנהלה מנסים בימים אלה לתת מענה להסטת תקציבים לתוכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully