וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה נוחי

אמילי גרינצווייג

2.6.2011 / 13:19

עובדי מדור הכלכלה של מעריב התבשרו היום כי בעתיד הקרוב צפוי המדור הכלכלי של העיתון לגדול בצורה משמעותית לכ-20 עמודים. רעננו את קורות החיים שלכם

האם מעריב מצטרף אל זירת העיתונים הכלכליים? לוואלה! ברנז'ה נודע כי בעקבות רכישת השליטה במעריב על ידי דיסקונט השקעות מקבוצת IDB, צפוי העיתון כולו להתרחב והתכנית היא להוציא לאור גם מוסף כלכלי שיתחרה בכלכליסט, גלובס ודה מרקר.

בישיבה שהתקיימה הבוקר עם אנשי מדור העסקים, התבשרו העיתונאים על התרחבותו הצפויה של המדור שיגדל כבר בשבועות הקרובים לכ-20 עמודים וכי הכוונה היא לייצר מוסף כלכלי נרחב של העיתון. כמו כן החלו בימים האחרונים במעריב לחפש עורכים, כתבים וגרפיקאים למערכת הכלכלית. מהלך ההרחבה יכלול את מדור העסקים היומי, מגזין סוף השבוע וכן נראות משמעותית במסגרת אתר האינטרנט של העיתון.

בתקופת גל הפיטורים במעריב נפגע מדור הכלכלה של העיתון בצורה קשה, ומרבית כתביו ועורכיו פוטרו. כן מונה הפרשן והעורך הכלכלי יהודה שרוני לעורך הכלכלי של מעריב, סימון טטרו לעורך הוסף היומי והדר חורש לעורך מהדורת סוף השבוע, זאת לאחר שהעורך הכלכלי של העיתון, רפי רוזנפלד, ועורך המוסף הכלכלי "עסקים", ניר ברזילי, הודיעו על פרישתם.

במעריב סירבו להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully