וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האני מאמין של נוחי דנקנר

אמילי גרינצווייג

3.6.2011 / 10:16

המו"ל החדש של מעריב מפרסם את משנתו בעמוד הראשון של העיתון ומבטיח עצמאות מחשבתית לעורכיו וכותביו. בינתיים הוצא המגזין את מחבילת סוף השבוע של העיתון והוא יחולק חינם רק למנויים

תחת הכותרת "נוטלים על עצמנו אחריות" פרסם היום (ו') נוחי דנקנר בעל השליטה החדש במעריב, איגרת לקוראים בה הוא שוטח את חזונו. "עבורנו זו אינה 'עוד עסקה'" ,כותב דנקנר בעמוד הראשון של העיתון, "אנו נוטלים על עצמנו אחריות כבדה - אחריות לשרת את הציבור ביושר, בצדק ובהגינות. איננו נרתעים מן האחריות הזאת. אנו מקדמים אותה בברכה".

דנקנר מוסיף “מעריב יירתם בכל לב לחזונם של הרצל ובן-גוריון. הוא יהיה עיתון ישראלי, ציוני ופטריוטי. עיתון נטול פניות שיתרום לאיכות השיח הציבורי. עיתון שיגן על זכויות האדם, על שלטון החוק ועל חופש הביטוי ויקדם ערכים של דמוקרטיה וחופש, תחרותיות, רגישות חברתית ושוויון הזדמנויות. עיתון שיתנהל בהגינות ובשקיפות וישמור על עצמאותם המחשבתית של העורכים ושל הכותבים בו. עיתון שיטפח חיים משותפים ודו-קיום ויוקיע גילויים של חוסר סבלנות וסובלנות. עיתון שיכבד את השונה ואף את מתחריו. עיתון שלא יהיה אדיש למצוקות הזולת ויפעל למען החלשים בחברה”.

בסיום דבריו כותב דנקנר: "נמלא את חובתנו באומץ ובביקורתיות, אך גם ברגישות. לא נשתמש בכלים של שנאה ורשע. א.ד גורדון, חלוץ ואיש מופת, השכיל לתאר את מלחמת האור בחושך: "האור אינו נלחם - די לו להתגבר, ובמידה שהוא מתגבר החשכה נסה ממילא".אנו נהיה מחויבים למשימה: משימת שיפור איכותה ודמותה של המדינה שלנו. עלינו להגביר ולהעצים את האור.כל אחד עם האנרגיה שלו. כל אחד עם האור שלו. כל אחד על פי היכולת שלו".

במסגרת השינויים שכבר החלו במעריב, הופסק צרוף המגזין את לחבילת שישי של העיתון והוא יחולק בחינם רק למנויים. רייטינג ימשיך להיות מצורף למהדורת סוף השבוע של העיתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully