וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרחבת ה-DTT לקריאה ראשונה

אמילי גרינצווייג

5.6.2011 / 13:50

ועדת השרים לענייני חקיקה אישרה את הרחבת השידור הדיגיטלי ל-18 ערוצים. האחריות על מערך השידורים תעבור בינואר 2014 מידי הרשות השנייה לגוף ציבורי אחר

ועדת השרים לענייני חקיקה אישרה את הצעת החוק המבקשת להרחיב את מערך שידורי הטלוויזיה הדיגיטלית (ה-DTT). הוועדה אישרה את הצעת חוק ללא הסעיף שאמור היה לאפשר בעתיד גביית דמי מנוי על ערוצים שיתווספו למערך השידורים, סעיף אליו התנגדו בפלטפורמות המשדרות HOT ו-yes, הערוצים המסחריים, הרשות השנייה וכן תחנות הרדיו האיזוריות.

על פי הצעת החוק, שתובא לדיון בוועדת הכלכלה לקראת הצבעה בקריאה ראשונה במליאה, יורחבו מספר הערוצים בממיר הדיגיטלי ל-18, כאשר אל חמשת הערוצים המשדרים (ערוצים 1, 2, 10, ערוץ הכנסת וערוץ 33), יתווספו הערוצים הבאים: ערוץ רדיו שיכלול את כל ערוצי הרדיו האזורי והארצי, הערוץ בשפה הרוסית ( 9 ), ערוץ המוזיקה (24 ), ערוץ HD של ערוץ 1 ו חינוכית 23.

מאוחר יותר מוצע לצרף ערוצים ייעודיים נוספים: הערוץ היעודי בשפה ערבית, ערוץ החדשות היעודי, ערוץ מורשת וערוצי HD נוספים. הרחבת המערך, המוערכת בעלות של 50 עד 60 מיליון שקלים, תמומן על ידי המדינה, בין היתר, תוך שימוש בתמלוגים המשולמים למדינה על ידי בעל זיכיון ובעל רישיון לשידורי טלוויזיה, לפי חוק הרשות השנייה.

כן, על פי ההצעה, הבעלות על המערך והפעלתו יועברו, החל מיום 1 בינואר 2014 מהרשות השנייה לגוף ממשלתי או ציבורי אחר, שאינו מפקח על שידורי טלוויזיה, כפי שיורו שר התקשורת והאוצר, באישור הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully