וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכו לאסייג וברקוביץ' ברדיו תל אביב

אמילי גרינצווייג

5.6.2011 / 14:18

בתום ארבע שנים של עבודה משותפת יפרד רדיו תל אביב מערוץ הספורט ויעביר את הפקת תכנית הספורט היומית ל-ONE. תכניתם של השניים תשודר בסינדיקציה לכל תחנות רדיו ישראל

אופירה אסייג, אייל ברקוביץ ופיני גרשון מצטרפים לרדיו תל אביב 102fm ויגישו, החל ב-1 באוגוסט, את תכנית הספורט היומית של התחנה בשם "תוכנית הספורט של ישראל" בימים ראשון עד חמישי בין השעות 18:00 ל-20:00. כמו כן יגישו צוות מגישי ONE את "שער השבת", תוכנית הסיכום השבועית של משחקי ליגת העל בכדורגל, המשודרת מדיי שבת בין השעות 18:00 ל-22:00 במהלך העונה. השניים עזבו לאחרונה את רדיו ללא הפסקה, שם שודרה תכניתם במשך שנתיים.

התכניות ישודרו בסינדיקציה לכל תחנות קבוצת רדיו ישראל הכוללת את רדיו תל אביב, רדיו חיפה, רדיו דרום, רדיו גלי ישראל ורדיו קול הים האדום. הצטרפותם של השלושה סוכמה בימים האחרונים בין מנכ"ל רדיו ת"א דני נישליס ומנכ"לי קבוצת ONE גיל מנקין אודי מילנר. בארבע השנים האחרונות הופקה תוכנית הספורט של רדיו תל אביב בשיתוף ערוץ הספורט.

דני נישליס מנכ"ל רדיו תל אביב מסר: "פנינו קדימה לשיתוף פעולה עם שלושת הטאלנטים הנחשבים כמובילים את משדרי הספורט בארץ. התכנית תשודר בתחנות רדיו חיפה, רדיו תל אביב, גלי ישראל, רדיו דרום ורדיו קול הים האדום ובעתיד יצטרפו תחנות נוספות. אני נרגש מעצם ההתקשרות עם ONE ובטוח שהחידושים הטכנולוגיים שאנו מתכננים בימים אלו יפתיעו וירגשו את אוהדי הספורט". אופירה אסייג ואייל ברקוביץ מסרו: "חיפשנו רדיו עם פריסה ארצית בכדי להגיע לכלל מאזיני הספורט בישראל, חכו לאוגוסט, נגיע בטרוף!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully