וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב הארץ בצפון נפצע קל מרימון הלם

אמילי גרינצווייג

6.6.2011 / 13:30

צוותי העיתונאים שנשלחו לסקר את ארועי יום הנכסה בצפון ספגו לא מעט פגיעות: "היו לנו כמה דקות של חרדה, אבל למרבה המזל זה הסתיים בשלום"

צוותי התקשורת השונים שסיקרו את אירועי יום הנכסה בצפון ספגו מטחי אבנים, שאפו גז מדמיע ואך נפגעו מרימוני הלם. כתב הארץ, אלי אשכנזי נפצע קל בראשו מרימון הלם שהושלך על ידי המשטרה במטרה לפזר את המפגינים באיזור מג'דל שמס, לאחר שהללו רגמו את החיילים באבנים ובלוקים. כתבים נוספים שהיו באיזור, איתן גליקמן וג'קי חורי, סייעו לאשכנזי שהגיע לאחר מכן לטיפול בבית החולים פוריה. בשיחה עם וואלה! ברנז'ה, אמר אשכנזי: "זה היה יכול להיגמר גרוע יותר, זה מפחיד מאוד. מצד שני, זה חלק מהסיכונים שבעבודה במקומות כאלו, אבל צריך להיות בהם".

צוות חדשות 10, שכלל שמונה עיתונאים, ביניהם הכתבים רובי המרשלג ואור הלר, נפגע גם הוא מהאבנים שהושלכו. גורם בחדשות 10 תיאר את התחושה במקום ואמר: "היו לנו כמה דקות של חרדה, אבל למרבה המזל זה הסתיים בשלום". גם הצוות של ערוץ 1 נפגע משאיפת גז מדמיע, צלם של מחלקת החדשות נפגע בפניו ואחת המצלמות נשברה.

מחטיבת החדשות של ערוץ 1 נמסר :"אנו, כרגיל, נמצאים בכל מקום גם בתנאים קשים ומורכבים כדי להביא דיווחים מהימנים ומעודכנים מהשטח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully