וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברי את הטלוויזיה

אמילי גרינצווייג

6.6.2011 / 21:36

מיקי חיימוביץ' נפרדה לפני שעה קלה בפעם האחרונה מצופי מהדורת חדשות 10: "אם הצלחתי לרכך מעט את החדשות הקשות אז דיינו", אמרה בעינים דומעות

יח"צ - חד פעמי

לא פחות מחמש עשרה דקות ממהדורת חדשות 10 הוקדשו לפרידה ממיקי חיימוביץ'. בין קליפ שסיכם את פועלה עוד מימי מהדורת החדשות המקומיות של מתב בתחילת שנות ה-90, לברכות ממחליפתה תמר איש שלום ועד לקליפ היתולי בהשתתפות עובדי חדשות 10 והמגישים הבכירים.

חיימוביץ' פנתה אל הצופים ואמרה: "קור רוח היא אחת התכונות החשובות למגיש, אז תסלחו לי אם אני עלולה לאבד אותו לכמה רגעים. זה רגע מרגש של סיום תקופה, עברנו הרבה יחד, בין אם רגעים קשים ושמחה ותקווה" אמרה חיימוביץ' שהודתה לכל אנשי חדשות 10. "היה לי את המזל לקחת חלק בהקמה של שתי מערכות חדשות מצוינות. זו הזדמנות להגיד לכולם תודה, כאן בחדשות 10 ובחדשות 2. זה לא פשוט להגיש חדשות, יש רגעים שבהם קשה למצוא את המילים לתאר את האירועים ... אם הצלחתי לרכך מעט את החדשות הקשות אז דיינו. תודה לצופים על האמון שנתתם לי".

תמר איש שלום, שתגיש את מהדורת חדשות 10 אחת לשבוע, החל מהשבוע הבא, בירכה גם היא את חיימוביץ' ואמרה: "השארת לי מקום נפלא וזה כבוד גדול (...) תשאירי את הפלאפון פתוח כי תקבלי ממני טלפונים כדי לקבל עצות. תעשי חיים כי מגיע לך".

יעקב אילון נפרד מחיימוביץ' בגרון חנוק ואמר: "תודה על תקופה נהדרת שאי אפשר להתחיל ולסכם. אלה היו שנים נפלאות, החזקנו מעמד יותר מהרבה זוגות. אולי רבנו פעם וחצי אבל ב-18 שנה זה יותר טוב מהרבה אחרים. בעיקר רציתי להגיד שאני חושב שהשלמנו אחד את השנייה ועכשיו כשאני נשאר לבד ואת תעשי חיים אני אקח הרבה ממך איתי. למדתי ממך הרבה ולקחתי ממך הרבה ואני רוצה להגיד לך תודה" .

לאחר שתי נשיקות הפרידה שקיבלה חיימוביץ' מאילון, לא החמיצו בערוץ 10 הזדמנות לפספס את המקפצה המדוברת ושידרו פרק של "הישרדות" דווקא מוילת המושבעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully