וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל גולן עוזבת את ynet

אמילי גרינצווייג

9.6.2011 / 14:26

גולן, סגניתו של העורך הראשי של האתר יון פדר, עוזבת את האתר אחרי תשע שנים. פדר: "חלק ניכר מהצלחת האתר נזקף לזכותה של יעל"

יעל גולן, סגנית העורך הראשי של ynet עוזבת את האתר לאחר תשע שנים. גולן, 34, הצטרפה לאתר כרכזת הכתבים במערכת החדשות, לאחר מכן מונתה לסגנית ראש מערכת החדשות, ולאחר מכן לראש מערכת החדשות, תפקיד בו כיהנה שנים רבות. באפריל 2010 מונתה לסגניתו של יון פדר, העורך הראשי של האתר והיתה אחראית על מיזם YnetLive.

פדר הודיע היום לעובדים על פרישתה של גולן וכתב: "לא יהיה זה מופרז אפוא לומר כי חלק ניכר מהצלחת האתר נזקף לזכותה של יעל. את כל תפקידיה המרכזיים ב-ynet, עשתה יעל בדרכה הערכית, החדה, המקצועית והנוקבת. אין לי ספק שחותם ה-DNA המשובח שהיא מותירה אחריה ישפיע ויהדהד עוד שנים רבות".

יעל גולן מסרה: "בתום תשע שנים מרתקות החלטתי כי הגיעה העת לצאת לאתגרים חדשים. היה לי הכבוד להוביל את המערכת בשנים סוערות ומסעירות ולייצר סטנדרט עיתונאי גבוה באתר שהפך לשם נרדף לחדשות. הייתה לי זכות גדולה לקחת חלק במהפכה שחוללנו בעולם התקשורת ובסדר היום הציבורי במדינה. בשנה האחרונה נהניתי להוביל עוד פריצת דרך משמעותית באתר ולהקים את אופרציית השידורים החיים, שהפכה לשחקן מרכזי בזירה ואין לי ספק שתמשיך להתפתח ולהגיע לפסגות חדשות. אני מודה ליון פדר על השנים היפות והמוצלחות, על האמון ועל השותפות לדרך. זכיתי לעבוד עם אנשים מוכשרים ונפלאים ואני בטוחה ש-ynet, שהיה לי לבית בתשע השנים האחרונות, ימשיך להיות כלי תקשורת מרכזי, משפיע ומוביל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully